Nemcsak szigeteket, szupersportautót is tud készíteni Dubaj
A megalomán építkezésekről és a kifogyhatatlan olajvagyonról ismert arab ország ezúttal egy saját autóval rukkolt elő.
A megalomán építkezésekről és a kifogyhatatlan olajvagyonról ismert arab ország ezúttal egy saját autóval rukkolt elő.
A tervek szerint a brit Keating márka Berus nevű modellje két éven belül debütálhat.
Az angol főváros vezetésének elege lett a nyaranta ott páváskodó szuperautó tulajdonosokból és komoly akciót indítottak a visszaszorításukra.
Mára a startgomb dívik persze, de az sem lehet akármilyen.
A hétvégén az Assenringen tartottak összejövetelt a szupersportautós sorstársak.
A néhai profi teniszező, edző, bizniszmen milliárdos Ion Tiriac az autók terén sem fogta vissza magát.
Valahol, nem is olyan messze, egy osztrák hotel garázsában, csendes estéken, csak úgy álldogál 30-40-50 szupersportautó.
London egyik legpuccosabb negyede Knightsbridge, ahol tényleg halomban állnak a Lamborghinik, Ferrarik, Rolls-Royce-ok. Becsúszik néha, hogy nem parkolnak éppen szabályosan.
Szupersportautókat összetörve látni egyébként is fájdalmas, de amennyiben ez nem üzemszerű helyzetben történik, hanem akkor, amikor még csak szállítják őket, még fájdalmasabb.
A Wrap Style műhely megmutatta, hogy milyen autóval járna Pókember, Batman és Superman.
Beindult az idei Genfi Autószalon. A kínálatból a legkívánatosabb sportkocsikat csemegéztük ki. Tíz autó, összesen 7418 lóerővel.
Az egyedi Ferrarival híressé váló James Glickenhaus most sem tudott elszakadni az Enzo formavilágától, ezúttal azonban talján szív helyett a Honda V6-os motorja dobog a legújabb alkotásában.
A wokingiak limitált szériás versenyautója a Genfi Autószalonon tartja világpremierjét, ahová különleges, múltidéző fényezéssel érkezik.
Volt a LaFerrari megjelenése körül minden, mint a király drámákban. Ármány és cselszövés, de végre a maranellóiak csúcsgépét tesztelhetik az újságírók.
Nem mindennapi dolog, ha az ember apukája egy szupersport-autógyár tesztpilótája. Hát még, ha el is viszi a munkahelyére.
Sportkocsikat megszégyenítő családi kombitól kezdve, a 800 lóerős terepjárón át, egészen az 1000 lóerő feletti gépekig minden van, amire a szupergazdagok költhetik a százmilliókat.
A japán márka sportautójának gyári tuningváltozata a GT-R Nismo európai bemutatója a Genfi Autószalonon lesz.
Valószínűleg a megújult Californiát fogják bemutatni az olaszok, ami a pletykák szerint megkapja a Maserati ikerturbós V8-as motorját.
Remekül kiadják a magas és mély hangokat az ordító V6-os, V8-as és V12-es blokkok.