Videó: ez az osztrák hotel fullon van, százmilliós autókkal
Valahol, nem is olyan messze, egy osztrák hotel garázsában, csendes estéken, csak úgy álldogál 30-40-50 szupersportautó.
Valahol, nem is olyan messze, egy osztrák hotel garázsában, csendes estéken, csak úgy álldogál 30-40-50 szupersportautó.
Beindult az idei Genfi Autószalon. A kínálatból a legkívánatosabb sportkocsikat csemegéztük ki. Tíz autó, összesen 7418 lóerővel.
A wokingiak limitált szériás versenyautója a Genfi Autószalonon tartja világpremierjét, ahová különleges, múltidéző fényezéssel érkezik.
Volt a LaFerrari megjelenése körül minden, mint a király drámákban. Ármány és cselszövés, de végre a maranellóiak csúcsgépét tesztelhetik az újságírók.
Sportkocsikat megszégyenítő családi kombitól kezdve, a 800 lóerős terepjárón át, egészen az 1000 lóerő feletti gépekig minden van, amire a szupergazdagok költhetik a százmilliókat.
A japán márka sportautójának gyári tuningváltozata a GT-R Nismo európai bemutatója a Genfi Autószalonon lesz.
Valószínűleg a megújult Californiát fogják bemutatni az olaszok, ami a pletykák szerint megkapja a Maserati ikerturbós V8-as motorját.
A tervek szerint a brit Keating márka Berus nevű modellje két éven belül debütálhat.
Az angol főváros vezetésének elege lett a nyaranta ott páváskodó szuperautó tulajdonosokból és komoly akciót indítottak a visszaszorításukra.
Mára a startgomb dívik persze, de az sem lehet akármilyen.
A hétvégén az Assenringen tartottak összejövetelt a szupersportautós sorstársak.
A néhai profi teniszező, edző, bizniszmen milliárdos Ion Tiriac az autók terén sem fogta vissza magát.
London egyik legpuccosabb negyede Knightsbridge, ahol tényleg halomban állnak a Lamborghinik, Ferrarik, Rolls-Royce-ok. Becsúszik néha, hogy nem parkolnak éppen szabályosan.
Szupersportautókat összetörve látni egyébként is fájdalmas, de amennyiben ez nem üzemszerű helyzetben történik, hanem akkor, amikor még csak szállítják őket, még fájdalmasabb.
A Wrap Style műhely megmutatta, hogy milyen autóval járna Pókember, Batman és Superman.
Az egyedi Ferrarival híressé váló James Glickenhaus most sem tudott elszakadni az Enzo formavilágától, ezúttal azonban talján szív helyett a Honda V6-os motorja dobog a legújabb alkotásában.
Nem mindennapi dolog, ha az ember apukája egy szupersport-autógyár tesztpilótája. Hát még, ha el is viszi a munkahelyére.
Remekül kiadják a magas és mély hangokat az ordító V6-os, V8-as és V12-es blokkok.