Semmi más már, csak csupasz karbon egy ilyen 600 milliós Koenigsegg
A svéd, szuperexkluzív autómárka bemutatta legújabb fejlesztését, amivel 20 kilót lehet spórolni az autó tömegén.
A svéd, szuperexkluzív autómárka bemutatta legújabb fejlesztését, amivel 20 kilót lehet spórolni az autó tömegén.
A Moszkvában piacra dobott 650 lóerős SUV egy szénszálas remekmű, amely a biztonság kedvéért alulról még katonai álcamintát is kaptott.
Egy-egy ilyen rendezvényen nem ritka, hogy nem annyian érnek célba, mint ahányan indultak. Jobb esetben csak a kocsik sérülnek.
Az úgynevezett "carspotterek" által, a közösségi oldalakra feltöltött fotók alapján készült egy érdekes kimutatás.
Ferrarikat és a Lamborghiniket reggelizik ez az izomtól duzzadó, akár 400-zal is száguldani képes svéd hiperautó, melyre 2 évet kellett várnia magyar tulajdonosának. De megérte, nagyon is.
A 43 éves német tulaj 1,2 millió eurót fizetett a járműért, majd két napra rá összetörte.
Vázoljuk, hogy milyen komoly munkát végez a legújabb Lamborghini aktív aerodinamikai rendszere. Mozgó szárnyak, spoilerek és légzáró elemek minden mennyiségben.
Ez a Murcielago SV a megszólalásig hasonlít az olasz gyártó eredeti 670 lóerős sportkocsijára.
Ez a konstelláció csak egyféleképpen jöhetett létre.
Az Apollo Intensa Emozione tényleg világ egyik legelképesztőbb autója.
Egy ilyen csúnyán leamortizált Porsche is vagyonokat érhet, persze nagyon nem mindegy milyen.
Tisztán elektromos változat továbbra sem érkezik a szuperautóból, melynek következő generációja komoly erősítőkúrán esik át.
Elég valószínű, hogy az alábbi képlet soha nem valósul meg, hogy a Lamborghini Huracan és az Audi R8 mellé egy spanyol riválist is betegyenek.
A Mercedes-AMG GT már eddig is számos tunert megihletett, akik az alapmodelltől a csúcs GT R-ig bármit nagy lelkesedéssel vesznek kezelésbe.
Nagy csalódás lenne, ha nem ez lenne a legdrágább ilyen fajta extra.
A hiperautók teljesítménytartományába gyúrtak fel egy „családi kombit”.
Nem szórja a 400 millió dolláros vagyonát, szereti ő a háromliteres fogyasztású Toyota Priust is.
Mennyit mehetett vele a tulaj, nagyjából 6 percet?
Sokszor esnek túlzásba a tuningmesterek, amikor egy Lamborghini kerül a kezük közé, és ez összességében inkább árt, mintsem használ az autónak. Ezúttal azonban más a helyzet.