585 lóerős kocka: itt a teljesen új Mercedes G63
Megérkezett a nemrégiben leleplezett G-osztály legerősebb AMG-kivitele, mely közel 600 lóerős lett.
Megérkezett a nemrégiben leleplezett G-osztály legerősebb AMG-kivitele, mely közel 600 lóerős lett.
A bajor márka alig négy év után teljesen újra cserélte kupésított középkategóriás divatterepjáróját.
A Ford és a Lincoln gigantikus méretű SUV-jaiból alig tudnak annyit gyártani, amennyire a piacon igény lenne.
Már csak néhány hét, és hivatalosan is bemutatkozik a wolfsburgi gyártó új SUV modellje.
Skizofrén egy autó ez a svéd divatterepjáró. Ha kell, teljesen hangtalanul és kristálytisztán halad, ha pedig megtiporjuk a gázpedált, akkor beleprésel az ülésbe és nyakizmokat szaggat. És mindvégig elhiteti velünk, hogy éppen egy skandináv nappaliban ejtőzünk.
Ezzel a divatterepjáróval 2 év alatt lényegében kétszer megkerülték a Földet, mi pedig arra voltunk kíváncsiak, hogy ez idő alatt mennyire használódott el a technika. Teszten a Range Rover alaposan bejáratott kompakt prémium crossover modellje.
Ennek a kékvérű négykerekűnek a platóján vélhetően egy betonkeverő és egy talicska könnyen szállítható lenne. A célközönség viszont valószínűleg inkább vadászatokhoz használná a gépet.
Íme a bizonyíték arra, hogy egy havas hegyen felfele menet nem minden a nagy teljesítmény.
Az erőtől duzzadó különleges szériával a brit márka hetvenedik születésnapját ünneplik meg.
Az új RAM 1500 továbbra is hatalmas, de kicsit könnyebb lett, és a hajtásláncát is zöldebbé tették.
Megannyi kémfotót és kiszivárogtatást követően most végre teljes pompájában is bemutatkozott a csillagos márka sokak által várt újdonsága.
Ilyen az, amikor két különböző autót nem túl nagy sikerrel próbálnak meg összeházasítani.
Ha alapvetően tetszik a GLA, de kicsit nagyobb autóra vágynánk, akkor hamarosan itt a nekünk szánt új csillagos modell.
Felesleges a szemek dörzsölgetése, első blikkre tényleg kevés formai újdonság fedezhető fel az ikonikus terepjáró sokak által várt 2018-as kiadásán.
Létezik olyan mély hó, melyben még egy ilyen szörnyeteg kategóriás terepjáró is elakad.
A Ferrari hamarosan választ fog adni a Lamborghini Urusra, vagyis érkezőben a márka első SUV modellje.
Bár alapvetően nem tűnik túl bonyolult feladatnak, a helyes parkolás egyeseknek komoly gondot okoz. Mutatjuk, hogy mire gondolunk.
Az olasz vállalat a közeljövőben egy a Stelviónál nagyobb SUV-val fog előrukkolni.
Ezzel a Ladával akár még egy mély folyón is át lehet kelni, és erre bizony még egy Niva is képtelen lenne.
Ha ez a gigantikus pickup felbukkan a visszapillantótükörben, a legtöbb sofőr vélhetően azonnal lehúzódik. Aztán pedig pislog, hogy miféle szerzet dübörög el mellette.