Maffiózok és politikusok álma: itt a legújabb páncélozott Mercedes kocka-terepjáró
Luxus és életvédelem: ez a komor megjelenésű Mercedes G-osztály elsősorban erről a kettőről szól.
Luxus és életvédelem: ez a komor megjelenésű Mercedes G-osztály elsősorban erről a kettőről szól.
A német gyártó nyilván a prémium márkák talán legismertebb képviselője, de mindig is csinált sokkal kevésbé urizáló, de nagyon masszív járműveket. Az ilyen gépek legmegbízhatóbb vásárlója persze a német Bundeswehr, a hadsereg.
Az egyik oldalon az abszolút környezettudatosság, a másikon pedig a benzinpusztítás netovábbja képviselteti magát.
Nem olyan divatos, mint egy X5, de ugyanolyan hatalmas, remekül elboldogul terepen és nem mellesleg sokkal olcsóbb német társánál. És ugyanúgy lehúzódnak előle az autópályán.
Az arab rendőrök nem ritkán Bugattikkal és egyéb sportkocsikkal közlekednek, olasz kollégáik pedig most egy kicsit terepesebbre vették a figurát.
Normál kereket bárki tud készíteni, na de háromszög alakút? Mutatjuk a furcsa, de bizonyos területeken nagyon is hasznos megoldást.
Ez az igen limitált darabszámban készült járgány sikerrel kombinálja egymással egy személyautó kényelmét és elegenciáját egy valódi terepjáró extra képességeivel.
Megérkezett a bajor márka legújabb divatterepjárója, a negyedik generációs X5-ös.
Tulajdonképpen nem létezik olyan terep, ahol ezek a szívós járgányok elakadnának.
Ez az orosz terepjáró nem éppen modern technikájáról híres, ettől függetlenül megvan a maga piaca.
Ki mondta, hogy az irányjelző hangjának mindenképpen egy unalmas kattogó hangnak kell lennie?
Ismét forgalomba kerülnek a hazánkban a rendszerváltás előtt népszerű Kamaz tehergépkocsik, melyek 2018-ban már modern motorokkal és váltókkal támadnak.
Ez a Toyota kivételesen nem a visszafogott polgári külcsínről és a környezetbarát hibrid meghajtásról szól.
Vázoljuk, hogy milyen lehetett volna a bajor gyártó első terepjárója, ha másfél évtizeddel korábban érkezik.
Marchionne nem is olyan rég még teljesen más véleményen volt az ágaskodó lovacskás SUV-ról.
A Püspökladány-Szeghalom-szakaszon 30-60 perces késéssel kell számolniuk az utasoknak.
Budapesttől alig 350 kilométerre készül a teljesen megújult, alaposan modernizált Mercedes G-osztály.
A nagyközönség először az októberi Párizsi Autószalonon láthatja majd élőben a cseh újdonságot.
A tavaly bemutatkozó prototípus most gyorsulási versenyen mutatta meg magát.
Ráadásul a nagyon brutális G500-ból az emelt változat, ami még vagy húsz centivel magasabb is az átlagosnál.