#teszt


Mitsubishi Lancer Sportback teszt: unalmas cégautó
 

Mitsubishi Lancer Sportback teszt: unalmas cégautó

Született akcióhős, vadászrepülőgépek által ihletett hűtőmaszk, magas övvonal, atletikus profil, robbanékony motor – néhány bombasztikus jellemzője az ötajtós Lancernek. Nem hisszük el. A Mitsubishi Lancer Sportback jó cégautó, de unalmas.

Biró Csongor Biró Csongor

Melyik a legjobb középkategóriás navigáció?
 

Melyik a legjobb középkategóriás navigáció?

Nem mindig a drága a jó, ezt bizonyítja az auto-motor-und-sport német szaklap navitesztje is. Összehasonlítottak hét olyan navigációs rendszert, amelyek 200 eurónál olcsóbbak, ám a teljesítményük igen jó.

hvg.hu hvg.hu


Lexus IS 250C teszt: sportdob helyett Mark Levinson
 

Lexus IS 250C teszt: sportdob helyett Mark Levinson

Sikerült a Lexusnak a fiatalokat is megszólítania, az IS250c igazi élménykabrió. A gond csak az, hogy a négyüléses prémium autó alapára 14,7 millió forint. Mentségére legyen mondva, szinte mindent tud, de hát akkor is.

hvg.hu hvg.hu


Toyota Verso teszt: Ábel a rengetegben
 

Toyota Verso teszt: Ábel a rengetegben

Közel kétezer kilométeren át nyüstöltem sok csomaggal, sok utassal, számtalan szerpentinen, hegyen, dombon és kátyún át Erdélyben és Magyarországon a Toyota Versót. Panasz nélkül tűrte a megpróbáltatásokat, az emelkedőkön megizzadt, a falusi utakon megszeppent, de sem zokszót, sem mérges morgást nem hallatott. A benzinnel nem volt telhetetlen, ám a csomagokat csak úgy nyelte.

Biró Csongor Biró Csongor

Peugeot 308 CC teszt: korán jött a Jézuska
 

Peugeot 308 CC teszt: korán jött a Jézuska

Étvágygerjesztően szépre sikerült a Peugeot nagy kabriója, a négyüléses 308 CC. Kirobbanó sikerét formás hátsójának, harmonikus vonalvezetésének, csillogó szemeinek és vidám ábrázatának köszönheti. Még azt is elnézzük neki, hogy dízel. Fogyasztásban verhetetlen.

Biró Csongor Biró Csongor


Opel Insignia teszt: élménykombi gyerekbetegségekkel
 

Opel Insignia teszt: élménykombi gyerekbetegségekkel

160 lóerő, dupla panorámatető, magyarul beszélő navigáció, hatalmas csomagtér, baráti fogyasztás, pazar kényelem, lenyűgöző technika, izgalmas dinamika. Ez az Opel más, mint a többi, és sokkal drágább is. Az Insignia még nem nőtte ki a gyermekbetegségeit.

Biró Csongor Biró Csongor


Női telefonok tesztje - II. rész
 

Női telefonok tesztje - II. rész

Talán másnak is ismerős az érzés, amikor eljön az idő, hogy le kell cserélni régi jó telefonunkat, és tanácstalanul nézünk körbe: mit használnak ismerőseink, milyen telefonokat találunk a hirdetésekben, mit találunk a forgalmazók weboldalán. Aztán mindenféle érthetetlen kódszavakkal találjuk szembe magunkat: EDGE, WDMA, 3G. A Life-style.hu cikksorozatában hétköznapi nyelven mutatja be a legjobb női telefonokat.

hvg.hu hvg.hu

Chevrolet Cruze teszt: nem minden arany, ami fénylik
 

Chevrolet Cruze teszt: nem minden arany, ami fénylik

Összehasonlító tesztnek indult. Egy fapados és egy csúcsmodellt vezettem volna egymás után, hogy képet kapjak a Chevrolet Cruze tulajdonságairól. A sors úgy hozta, csak a legjobban felszerelt 1,8-as automatát tudtam vallatóra fogni, így több lesz a kritika, mint a dicséret.

Biró Csongor Biró Csongor

Opel Astra GTC teszt: Astra tízmillióért
 

Opel Astra GTC teszt: Astra tízmillióért

Nem nevezhetjük újdonságnak az Opel Astra 2004-ben bemutatott álkupéját, a háromajtós GTC-t. Most, amikor küszöbön az új Astra és a konkurens Scirocco is elemében van, eljött az idő, hogy utoljára meghajtsuk a kétszáz lovas ménest.

hvg.hu hvg.hu

Női telefonok tesztje - I. rész
 

Női telefonok tesztje - I. rész

Talán másnak is ismerős az érzés, amikor eljön az idő, hogy le kell cserélni régi jó telefonunkat, és tanácstalanul nézünk körbe: mit használnak ismerőseink, milyen telefonokat találunk a hirdetésekben, mit találunk a forgalmazók weboldalán. Aztán mindenféle érthetetlen kódszavakkal találjuk szembe magunkat: EDGE, WDMA, 3G. A Life-style.hu cikksorozatában hétköznapi nyelven mutatja be a legjobb női telefonokat.

hvg.hu hvg.hu

Kia Soul teszt: metroszexi zsebhummer
 

Kia Soul teszt: metroszexi zsebhummer

Izé, UFO-król vagy jót, vagy semmit. Kevés ennyire megosztó autó került eddig a karmaink közé, de igyekeztünk előítéleteinket és elfogultságainkat az autóküszöb előtt hagyni. Ez csak részben sikerült.

hvg.hu hvg.hu

Toyota iQ teszt: terminátor vagy hőscincér?
 

Toyota iQ teszt: terminátor vagy hőscincér?

Ájkjú. Ez a jövő? Szörnyecskék lepik el a városi dzsungelt, gumifüstölés helyett a srácok helyben megfordulással ajzzák fel a lányokat, akik később egy gyermeket szülnek nekik. Több ugyanis nem fér a négyszemélyes, háromméteres Toyota iQ-ba. Ha nem lenne botrányosan drága, meghajtanám a fejem előtte.

hvg.hu hvg.hu

Toyota Avensis teszt: cégvezetők Toyotája
 

Toyota Avensis teszt: cégvezetők Toyotája

Méltó a Toyota hagyományaihoz, fejlettségéhez, világuralmi törekvéseihez az a technikai arzenál, amit az Avensis felvonultat a biztonság, a környezetvédelem szolgálatában. Ebben a nagy igyekezetben a vezetési élmény kihalt az autóból. Hiába a műszaki és kényelmi fejlettség, az Avensis nem élmény-, de nem is örömautó. Marad a cégautós kategóriában.

hvg.hu hvg.hu

Alfa GT teszt: szegény ember Ferrarija
 

Alfa GT teszt: szegény ember Ferrarija

Az Alfa GT puritán olasz sportkocsi. Kicsit nyikorog - ez természetes, hisz 23 ezer kilométer és két év volt a tesztautómban. Az apróbb hangokra amúgy sem figyel egy valódi alfás, szép és jó. A többi nem érdekes. A legjobb áron, akár 5,5 millióért is elvihető. Az alapmotor 140 lovas, porhintésnek jó.

hvg.hu hvg.hu

Melyik jobb a családnak: Renault Mégane kombi vagy Renault Scénic?
 

Melyik jobb a családnak: Renault Mégane kombi vagy Renault Scénic?

Két újabb családi autóval bővült a Renault kínálata. A Mégane kombi inkább a sportosabb életvitelű apukák, anyukák és a cégek kedvelt autója lesz, míg a Scénic-en inkább a kisgyerekesek és az idősebbek szeme akad meg. A Scénic ára július elsejétől publikus, a kombit majd ősszel címkézik fel.

hvg.hu hvg.hu