Melyik a legjobb középkategóriás navigáció?
Nem mindig a drága a jó, ezt bizonyítja az auto-motor-und-sport német szaklap navitesztje is. Összehasonlítottak hét olyan navigációs rendszert, amelyek 200 eurónál olcsóbbak, ám a teljesítményük igen jó.
Nem mindig a drága a jó, ezt bizonyítja az auto-motor-und-sport német szaklap navitesztje is. Összehasonlítottak hét olyan navigációs rendszert, amelyek 200 eurónál olcsóbbak, ám a teljesítményük igen jó.
Sportkocsi vagy luxuslimuzin? A Porsche Panamera mindkettő akar lenni. A durva az, hogy tud mindkettő lenni egyszerre. Pár óráig tartott a gyönyör, kipróbáltuk az S, a 4S és a Turbo változatokat.
Sikerült a Lexusnak a fiatalokat is megszólítania, az IS250c igazi élménykabrió. A gond csak az, hogy a négyüléses prémium autó alapára 14,7 millió forint. Mentségére legyen mondva, szinte mindent tud, de hát akkor is.
A prémium autók előszobájába érkezett a Peugeot a 3008-cal: szép, izgalmas, tágas, variálható, kényelmes, takarékos, dinamikus és biztonságos. Mégis idegen a magyar piacon.
Közel kétezer kilométeren át nyüstöltem sok csomaggal, sok utassal, számtalan szerpentinen, hegyen, dombon és kátyún át Erdélyben és Magyarországon a Toyota Versót. Panasz nélkül tűrte a megpróbáltatásokat, az emelkedőkön megizzadt, a falusi utakon megszeppent, de sem zokszót, sem mérges morgást nem hallatott. A benzinnel nem volt telhetetlen, ám a csomagokat csak úgy nyelte.
Étvágygerjesztően szépre sikerült a Peugeot nagy kabriója, a négyüléses 308 CC. Kirobbanó sikerét formás hátsójának, harmonikus vonalvezetésének, csillogó szemeinek és vidám ábrázatának köszönheti. Még azt is elnézzük neki, hogy dízel. Fogyasztásban verhetetlen.
Érdekes, hogy amíg a német piacon a Yaris ellenfeleként jellemzik a Toyota városi hobbiautóját, addig itthon az importőr az Auris-szal veti össze az Urban Cruisert. A rejtély kulcsa az árban van.
160 lóerő, dupla panorámatető, magyarul beszélő navigáció, hatalmas csomagtér, baráti fogyasztás, pazar kényelem, lenyűgöző technika, izgalmas dinamika. Ez az Opel más, mint a többi, és sokkal drágább is. Az Insignia még nem nőtte ki a gyermekbetegségeit.
A Techline munkatársai összevetették a két változatot. Megéri-e váltani? Cikkükből kiderül.
Talán másnak is ismerős az érzés, amikor eljön az idő, hogy le kell cserélni régi jó telefonunkat, és tanácstalanul nézünk körbe: mit használnak ismerőseink, milyen telefonokat találunk a hirdetésekben, mit találunk a forgalmazók weboldalán. Aztán mindenféle érthetetlen kódszavakkal találjuk szembe magunkat: EDGE, WDMA, 3G. A Life-style.hu cikksorozatában hétköznapi nyelven mutatja be a legjobb női telefonokat.
Összehasonlító tesztnek indult. Egy fapados és egy csúcsmodellt vezettem volna egymás után, hogy képet kapjak a Chevrolet Cruze tulajdonságairól. A sors úgy hozta, csak a legjobban felszerelt 1,8-as automatát tudtam vallatóra fogni, így több lesz a kritika, mint a dicséret.
Nem nevezhetjük újdonságnak az Opel Astra 2004-ben bemutatott álkupéját, a háromajtós GTC-t. Most, amikor küszöbön az új Astra és a konkurens Scirocco is elemében van, eljött az idő, hogy utoljára meghajtsuk a kétszáz lovas ménest.
Talán másnak is ismerős az érzés, amikor eljön az idő, hogy le kell cserélni régi jó telefonunkat, és tanácstalanul nézünk körbe: mit használnak ismerőseink, milyen telefonokat találunk a hirdetésekben, mit találunk a forgalmazók weboldalán. Aztán mindenféle érthetetlen kódszavakkal találjuk szembe magunkat: EDGE, WDMA, 3G. A Life-style.hu cikksorozatában hétköznapi nyelven mutatja be a legjobb női telefonokat.
Izé, UFO-król vagy jót, vagy semmit. Kevés ennyire megosztó autó került eddig a karmaink közé, de igyekeztünk előítéleteinket és elfogultságainkat az autóküszöb előtt hagyni. Ez csak részben sikerült.
Ájkjú. Ez a jövő? Szörnyecskék lepik el a városi dzsungelt, gumifüstölés helyett a srácok helyben megfordulással ajzzák fel a lányokat, akik később egy gyermeket szülnek nekik. Több ugyanis nem fér a négyszemélyes, háromméteres Toyota iQ-ba. Ha nem lenne botrányosan drága, meghajtanám a fejem előtte.
Méltó a Toyota hagyományaihoz, fejlettségéhez, világuralmi törekvéseihez az a technikai arzenál, amit az Avensis felvonultat a biztonság, a környezetvédelem szolgálatában. Ebben a nagy igyekezetben a vezetési élmény kihalt az autóból. Hiába a műszaki és kényelmi fejlettség, az Avensis nem élmény-, de nem is örömautó. Marad a cégautós kategóriában.
Az Alfa GT puritán olasz sportkocsi. Kicsit nyikorog - ez természetes, hisz 23 ezer kilométer és két év volt a tesztautómban. Az apróbb hangokra amúgy sem figyel egy valódi alfás, szép és jó. A többi nem érdekes. A legjobb áron, akár 5,5 millióért is elvihető. Az alapmotor 140 lovas, porhintésnek jó.
Két újabb családi autóval bővült a Renault kínálata. A Mégane kombi inkább a sportosabb életvitelű apukák, anyukák és a cégek kedvelt autója lesz, míg a Scénic-en inkább a kisgyerekesek és az idősebbek szeme akad meg. A Scénic ára július elsejétől publikus, a kombit majd ősszel címkézik fel.
A 2005-ben bemutatott Alfa-szépségre még nem fér rá a felújítás, a 159-es beérett, szebb, mint valaha. Csak egy jó olasz motor hiányzott. Most megkapta, az 1,75 literes turbó a régi időket idézi, parádésan megy, sokat fogyaszt és még nincs beárazva.
Az aromaterápia a természetgyógyászat része, gyógyító és szépítő eljárás. Az illóolajok jótékony hatását már az ókori kultúrák is ismerték; a szépségápolásban és a gyógyításban is komoly szerepet kaptak az aromák, manapság pedig ismét reneszánszukat élik. Teszteltük, mire jó egy ilyen kúra.