Miért kell tuningolni egy Ferrarit? Hogy 777 lóerős legyen
A tuning-megszállottak semmilyen gyári állapotú autóval nem elégednek meg. Legyen az akár egy Ferrari.
A tuning-megszállottak semmilyen gyári állapotú autóval nem elégednek meg. Legyen az akár egy Ferrari.
A bajorok nagyméretű szedánja már ebben a kivitelében is igen potensnek ígérkezik, és ez bizony még mindig nem az új M5 szintje.
A gyanútlan szemlélődő csak egy unalmas terepjárót lát benne, azonban ez a Patrol a gyakorlatban minden, csak nem unalmas.
Bár nincs igazán szüksége rá, a kis japán sportkocsi most kapott egy kis extra erőt.
Néhány évnyi sikeres szereplést után most megújult a Mercedes luxusszedánja. Reszkethet az A8-as Audi és a 7-es BMW?
A bajor paripa immár 31 esztendős, de simán megér annyi pénzt mint egy vadonatúj BMW M2.
Ez az új szuperdrága sportkocsi nemcsak egyenesben, hanem a kanyarokban is elképesztő produkciót ad elő.
Az amerikai gyártó szerint igen is van igény a sok száz lóerős terepjárókra. Mutatjuk a legújabb amerikai izom-terepest.
1200-es Lada ilyen ráncfelvarrást még nem kapott, de nagyon jól áll neki.
Terepjárásra kevésbé, polgárpukkasztásra viszont tökéletesen alkalmas ez a hatalmas szörnyeteg.
A Dallas egyik négykerekű főszereplőjét most alaposan kezelésbe vették, a végeredmény azonban enyhén véleményesre sikeredett.
Ez a japán kisautó már nem a megbízhatóságával, hanem sokkal inkább a brutális erejével hódít.
Egyes gyártók szerint a divatterepjárókból feltétlenül kell egy minimum 500 lóerős változat. Többek közt a Mercedes is így gondolkozik.
Az autóról a hazai autótuning-kiállítás, az AMTS után lopták le a felniket, amikből idehaza valószínűleg ez az egyetlen szett. Most újabb lökést adna, hogy előkerüljenek a felnik.
Ezt a benzinmotoros dodzsemet nem éppen rendeltetésszerűen használják. Mi nem feltétlenül próbálnánk ki.
Megfeszített munkával a jelek szerint még egy ilyen apró városi e-autóval is előállítható a hőn áhított gumifüst.
Az AMTS-en kiállított járművet szerencsére nem vitték el, de a nagyértékű kerekeit sajnos igen.
Elképesztően széles felnik, porig ültetett autók, bőrrel borított motorterek és gumifüst. Az AMTS-en jártunk, holnap még Ön is megteheti.
A lengyelek megint kezelésbe vettek egy Ferrarit, a végeredmény előtt pedig még az olaszok is megemelnék a kalapjukat.