Szuper ritka és nagyon drága autókülönlegességek a Balatonnál – fotógaléria
A hétvégén egészen elképesztő autócsodák bukkantak fel Balatonfüreden és környékén – mutatjuk őket.
A hétvégén egészen elképesztő autócsodák bukkantak fel Balatonfüreden és környékén – mutatjuk őket.
A brit luxusautót eredetileg nem pont nagy tárgyak szállításához tervezték, de ezzel a példánnyal ez a feladat is minden további nélkül megoldható.
Balatonfüreden járva alaposan meglestük a cseh-német remeket, ami olyan ritka, hogy szinte nincs is.
Ezt a teljesen gyári karosszériás, elsőre tuningmentesnek tűnő Golfot nehéz lesz legyorsulni a piros lámpánál.
A Jaguar E-Type tervezői vélhetően még a legszörnyűbb álmaikban sem gondolták volna, hogy egyszer valaki így elcsúfítja a mesterművüket.
Párosan szép az élet, tartja a mondás, és ez tulajdonképpen a gumiégetésre is igaz.
A tuning-megszállottak semmilyen gyári állapotú autóval nem elégednek meg. Legyen az akár egy Ferrari.
A bajorok nagyméretű szedánja már ebben a kivitelében is igen potensnek ígérkezik, és ez bizony még mindig nem az új M5 szintje.
A gyanútlan szemlélődő csak egy unalmas terepjárót lát benne, azonban ez a Patrol a gyakorlatban minden, csak nem unalmas.
Bár nincs igazán szüksége rá, a kis japán sportkocsi most kapott egy kis extra erőt.
Néhány évnyi sikeres szereplést után most megújult a Mercedes luxusszedánja. Reszkethet az A8-as Audi és a 7-es BMW?
A bajor paripa immár 31 esztendős, de simán megér annyi pénzt mint egy vadonatúj BMW M2.
Ez az új szuperdrága sportkocsi nemcsak egyenesben, hanem a kanyarokban is elképesztő produkciót ad elő.
Az amerikai gyártó szerint igen is van igény a sok száz lóerős terepjárókra. Mutatjuk a legújabb amerikai izom-terepest.
1200-es Lada ilyen ráncfelvarrást még nem kapott, de nagyon jól áll neki.
Terepjárásra kevésbé, polgárpukkasztásra viszont tökéletesen alkalmas ez a hatalmas szörnyeteg.
A Dallas egyik négykerekű főszereplőjét most alaposan kezelésbe vették, a végeredmény azonban enyhén véleményesre sikeredett.
Ez a japán kisautó már nem a megbízhatóságával, hanem sokkal inkább a brutális erejével hódít.
Egyes gyártók szerint a divatterepjárókból feltétlenül kell egy minimum 500 lóerős változat. Többek közt a Mercedes is így gondolkozik.