A Ford hatalmas új villanyautójával jókorákat lehet ugratni
A Ford F-150 különleges új verziója tulajdonképpen nem más, mint egy elektromos Raptor.
A Ford F-150 különleges új verziója tulajdonképpen nem más, mint egy elektromos Raptor.
Ha az eredeti F40-et esetleg túl drágának vagy túl erősnek találjuk, akkor érdemes egy pillantást vetni erre az új japán járgányra.
Itt a megoldás azok számára, akik eddig kevésnek találták a Nissan Ariya 200-300 lóerős teljesítményét.
A Lexus kompakt szabadidő-autóját a GR Toyoták izgalmas hajtásláncával vértezték fel.
A faceliftes GR Yaris nagyobb teljesítménnyel, opcionális automata váltóval és modernizált műszerfallal támad.
Az 585 lovas Kia EV6 GT-nél 3,5 millió forinttal olcsóbb Ioniq 5 N nem kér elnézést, 3,4 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
A hatalmas teljesítmény mellé bőven 1000 Nm feletti csúcsnyomaték társul.
A japánok bőven több mint 300 lóerős hot hatch modelljét a Mugen vette kezelésbe.
Hosszú évek teltek el a gyártás leállítása óta, ennek ellenére feltűnt a színen két vadonatúj gyári Dodge Viper.
Itt a megoldás arra az esetre, ha az Urust esetleg még a legerősebb gyári formájában is picit unalmasnak találjuk.
A Mansory által készített egyedi 7-es BMW elől vélhetően mindenki előzékenyen le fog húzódni az autópályán.
Ez a különleges G-Klasse nyitható tetővel kombinálja az AMG-féle közel 600 lóerős teljesítményt.
Az AC Schnitzer hamarosan megkezdi az új 5-ös BMW-hez készített tuningcsomagjai értékesítését.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg túl visszafogottnak találják a BMW XM Label Redet.
A DTM emlékeket felidéző sportszedán 21. századi változata szupermodern technikát vonultat fel a retró hangulatú lemezek alatt.
A Ford minden korábbinál erősebb pickupja immár a nagy rivális RAM TRX-et is maga mögé utasítja.
A 2,5 tonnás monstrumok világában már-már hihetetlen, hogy ez a kis sportautó kevesebb, mint 700 kilogrammot nyom a mérlegen.
A bejáratósan új, szalonállapotú ős M3-asért átszámítva több mint 90 millió forintot kérnek Ausztriában.
Az ABT XGT a Lausitzringen a Ferrari 296 GTB-t és a Porsche 911 GT2 RS-t is maga mögé utasította.
A Taycan csúcsmodellje, a Turbo S minden korábbinál fürgébbé vált.