Eszelős lett a 725 lóerős 4 hengeres új Mercedes-AMG C63
A legújabb C63 már nem jókora V8-as motorból, hanem szupermodern plugin hibrid hajtásláncból nyeri az erejét.
A legújabb C63 már nem jókora V8-as motorból, hanem szupermodern plugin hibrid hajtásláncból nyeri az erejét.
A legjobb gyorsulásra, a legnagyobb sebességre és az alacsony tömegre vágyók a VW régi vágású hot hatch modelljével járnak jobban.
Itt a megoldás azok számára, akik a Mercedes-AMG S 63 E Performance-t esetleg egy picit unalmasnak találják.
Mutatjuk, hogy milyen pusztítást végeznek az akár több méter magasra felpattanó 9,4 literes kompresszoros V8-as amerikai Hot Wheels Monster Truckok.
A benzinmotort és villanymotort egyaránt felvonultató új Porsche 911 technikája egyenesen a versenypályákról érkezik.
A 8 hengeres erőforrástól kényszerűen búcsút kell vennünk, viszont ma már tulajdonképpen az is jó hír, hogy a zászlóshajó AMG E-Klassék nem 4 hengeresek.
Itt a megoldás azok számára, akik egyedi megjelenésű és igen komoly teljesítményű Porsche 911 Turbo S-re vágynak.
A kupés hangulatú elektromos szabadidő-autó új változata 41 lóerősebb az elődjénél.
A 2,5 literes 5 hengeres turbós benzinmotor csúcsnyomatéka meghaladja a 800 Nm-t.
Ez a kézi váltós, hátsókerékhajtású és igen könnyű német sportautó egyenesen a DTM hőskorába repíti majd vissza tehetős új tulajdonosát.
A Renault román márkájának első hibrid modellje egy kicsit sportosabbá vált.
Jelen tesztalanyunk abszolút nem finomkodik, még a teljesen laikus bámészkodók számára is kapásból egyértelművé teszi, hogy száguldásra termett és nem szuperpíszí hangtalan suhanással kívánja kimaxolni a vezetési élményt.
Az Urus biturbó V8-as benzinmotorjában a jelek szerint sikerült még találni 234 eddig szunnyadó lóerőt.
Íme a megoldás azok számára, akik a gyári M2-esek megjelenését kicsit túl visszafogottnak találják.
Megérkezett az igen komoly menetdinamikával és jó néhány 007-es funkcióval kecsegtető, közel félmillió dolláros alapárú vadonatúj Rezvani Beast.
Ahogy a faceliftes új Golfból sincs már izgalmas GTD verzió, úgy a felfrissített Octavia RS sem kapható már dízelmotorral.
A vadonatúj Ford Transit Custom MS-RT szupersportosan néz ki, de semmivel sem erősebb az alapmodellnél.
Az Audi RS3 alá pozicionált sportos kompakt minden korábbinál erősebb lett.
A legújabb Aston Martin Vantage 155 lóerővel nagyobb teljesítményű, mint az elődje.
Itt a megoldás azok számára, akik nem hangtalan elektromos, hanem régivágású V12 benzines szupersportkocsira vágynak.