800 lóerőt ígér a legújabb Mercedes-AMG GT 63 Coupé ordító V8-asa
A jól ismert 4 literes biturbó V8-as benzinmotorban bőven van még erőtartalék.
A jól ismert 4 literes biturbó V8-as benzinmotorban bőven van még erőtartalék.
A két turbóval megfújt 4,4 literes V8-as benzinmotorban sikerült találni több mint 100 eddig szunnyadó lóerőt.
Vázoljuk, hogy mennyire jól áll egy Tesla Model 3-nak az ültetett futómű.
Porig ültetett futómű, nagy kerekek, látványos lökhárítók és gigantikus hátsó szárny a szupersportos új Opel Astrán.
A GR Toyoták igen potens hajtásláncával szerelt sportos crossover hamarosan sorozatgyártásba kerülhet.
Itt a megoldás azok számára, akik az akár 400+ lóerős kis Volvo EX30-at nem találják elegendően sportosnak.
Ez az egész visszafogott külsejű 2-es kupé BMW olyan erős, mint egy Bugatti Chiron.
A Hyundai Ioniq 5 eN1 minden korábbinál komolyabb tempóval kecsegtet.
A legújabb C63 már nem jókora V8-as motorból, hanem szupermodern plugin hibrid hajtásláncból nyeri az erejét.
A legjobb gyorsulásra, a legnagyobb sebességre és az alacsony tömegre vágyók a VW régi vágású hot hatch modelljével járnak jobban.
Itt a megoldás azok számára, akik a Mercedes-AMG S 63 E Performance-t esetleg egy picit unalmasnak találják.
Mutatjuk, hogy milyen pusztítást végeznek az akár több méter magasra felpattanó 9,4 literes kompresszoros V8-as amerikai Hot Wheels Monster Truckok.
A benzinmotort és villanymotort egyaránt felvonultató új Porsche 911 technikája egyenesen a versenypályákról érkezik.
A 8 hengeres erőforrástól kényszerűen búcsút kell vennünk, viszont ma már tulajdonképpen az is jó hír, hogy a zászlóshajó AMG E-Klassék nem 4 hengeresek.
Itt a megoldás azok számára, akik egyedi megjelenésű és igen komoly teljesítményű Porsche 911 Turbo S-re vágynak.
A kupés hangulatú elektromos szabadidő-autó új változata 41 lóerősebb az elődjénél.
A 2,5 literes 5 hengeres turbós benzinmotor csúcsnyomatéka meghaladja a 800 Nm-t.
Ez a kézi váltós, hátsókerékhajtású és igen könnyű német sportautó egyenesen a DTM hőskorába repíti majd vissza tehetős új tulajdonosát.
A Renault román márkájának első hibrid modellje egy kicsit sportosabbá vált.
Jelen tesztalanyunk abszolút nem finomkodik, még a teljesen laikus bámészkodók számára is kapásból egyértelművé teszi, hogy száguldásra termett és nem szuperpíszí hangtalan suhanással kívánja kimaxolni a vezetési élményt.