Megtépázta a válság a tuningautó-gyártókat is, kivéve az elektromos autókét
Kezdeni is kell valamit a tunereknek az elektromos autókkal, mert egyre többen vannak, de nem könnyű feladat egyedi karaktert adni egy villanyautó hajtásláncának.
Kezdeni is kell valamit a tunereknek az elektromos autókkal, mert egyre többen vannak, de nem könnyű feladat egyedi karaktert adni egy villanyautó hajtásláncának.
A leggazdagabb vásárlók elvárásainak csak a képzelet szab határt, ami miatt egészen extrém járművek születnek néha.
Másfél literes motor ritkán csal ennyire széles mosolyt az arcunkra.
A Hennessey minden korábbinál erősebb új Ford F-150-ese egy hamisítatlan benzinpusztító szörnyeteg.
Jelenleg ez a világ leggyorsabb közúti használatra is alkalmas, normál rendszámos autója.
Az amerikai sportkocsi nyomatéka meghaladja az 1300 Nm-t.
Eddig még sosem volt ennyire erős egy szívómotoros, Shelby tuning nélküli gyári Mustang.
A Ford legújabb benzinmotorja messze nem a politikai korrektség jegyében fogant.
Láthatáron a legendás orosz terepjáró vadonatúj Sport verziói.
A világ legerősebb és leggyorsabb S8-asaként hirdetett kocsi kevesebb, mint 4 másodperc alatt ugrik fel 100-ról 200 km/h-ra.
A CX-60 ezen formájában nemcsak jobban mutat, hanem kicsit jobban is kezelhető.
6 hengeres motorral, kéziváltóval és hátsókerék-hajtással támad a bajor gyártó kompakt újdonsága.
Íme a 725 lóerős szívó V12-es motorral szerelt Purosangue első tuningverziója.
Ilyen az, amikor egy 32 esztendős kopottas Kadett komoly meglepetéseket tud okozni a piros lámpánál történő elinduláskor.
A Mercedes–AMG sosem készített még ennyire erős homologizált ügyfél-versenyautót.
A bajor sportkupé 6 hengeres motorjában találtak még jó néhány eddig szunnyadó lóerőt.
A Mercedes-AMG legújabb plugin hibrid modellje alig 3,3 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
Nemrég még csak a legkomolyabb szupertsportkocsik voltak képesek olyan sebességre, mint most az izmosabb divatterepjárók.
Az újdonság még az Abarth Fiat 500e-nél is agresszívabb külsőt kapott.