Bizonyíték, nem ígéret: 500,18 km/h-val száguldott ez a közúti Ford – videó
Jelenleg ez a világ leggyorsabb közúti használatra is alkalmas, normál rendszámos autója.
Jelenleg ez a világ leggyorsabb közúti használatra is alkalmas, normál rendszámos autója.
Eddig még sosem volt ennyire erős egy szívómotoros, Shelby tuning nélküli gyári Mustang.
A Ford legújabb benzinmotorja messze nem a politikai korrektség jegyében fogant.
Láthatáron a legendás orosz terepjáró vadonatúj Sport verziói.
A világ legerősebb és leggyorsabb S8-asaként hirdetett kocsi kevesebb, mint 4 másodperc alatt ugrik fel 100-ról 200 km/h-ra.
A CX-60 ezen formájában nemcsak jobban mutat, hanem kicsit jobban is kezelhető.
6 hengeres motorral, kéziváltóval és hátsókerék-hajtással támad a bajor gyártó kompakt újdonsága.
Íme a 725 lóerős szívó V12-es motorral szerelt Purosangue első tuningverziója.
A Mercedes–AMG sosem készített még ennyire erős homologizált ügyfél-versenyautót.
A Mercedes-AMG legújabb plugin hibrid modellje alig 3,3 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
Nemrég még csak a legkomolyabb szupertsportkocsik voltak képesek olyan sebességre, mint most az izmosabb divatterepjárók.
A két turbóval megfújt 4,4 literes V8-as benzinmotor teljesítményét és nyomatékát sikerült még feljebb tornázni.
Az amerikai sportkocsi nyomatéka meghaladja az 1300 Nm-t.
Ilyen az, amikor egy 32 esztendős kopottas Kadett komoly meglepetéseket tud okozni a piros lámpánál történő elinduláskor.
A bajor sportkupé 6 hengeres motorjában találtak még jó néhány eddig szunnyadó lóerőt.
Az újdonság még az Abarth Fiat 500e-nél is agresszívabb külsőt kapott.
Az eddigi legerősebb gyári RS7-es 0,2 másodpercet ver 0-100-as szintidő fronton a nem éppen lassú alapmodellre.
Ilyen az, amikor spanyolok vesznek kezelésbe egy japán roadstert.
A BMW M GmbH legexkluzívabb modelljében a gyártó valaha készült legerősebb közúti 6 hengeres erőforrása rejtőzik.