Az olasz gyártó, amely eldobta a villanyautó ötletét és inkább a biturbó V12-re voksol
A Pagani a jelek szerint totálisan szembe megy az autóipar aktuális trendjeivel.
A Pagani a jelek szerint totálisan szembe megy az autóipar aktuális trendjeivel.
A japán gyártó utolsó tisztán benzines modelljének hivatalos leleplezésére a jövő héten kerül majd sor.
Megérkezett a japán gyártó nagyobb szabadidő-autójának hatodik generációja.
Már nem kell sokat várnunk a 300 lóerősnél erősebb új csúcs-Civic hivatalos leleplezésére.
Az újdonság bőven kevesebb mint 3 másodperc alatt katapultál álló helyzetből 100-as tempóra.
A kiváló 6 hengeres turbós benzinmotorban a jelek szerint sikerült még találni némi erőtartalékot.
Relatíve kicsi és alacsony, semmilyen elektromosság nincs a hajtásában, van viszont benne hat henger, egy szupergyors váltó és némi fenékriszálós hajlam. A bajorok bebizonyítják, hogy még 2022-ben is tudnak izgalmas autókat készíteni.
Ennél többet nem nagyon lehetne kihozni a négykarikás gyártó kompakt modelljéből.
A Highlander csúcsmodelljét mostantól egy új benzines erőforrás mozgatja.
Az erősítőkúrán átesett plugin hibrid újdonság teljesítménye jelentősen meghaladja az 1000 lóerőt.
Halott a Mondeo és a Focusnak sincs már túl sok hátra, viszont az USA-ból megérkezik hozzánk a Bronco.
Az újdonság nemcsak sportosabb külsőt kapott, hanem a motorját is megpiszkálták egy kicsit.
Feltűnt a színen a Qashqai harmadik generációjának vadonatúj hibrid verziója.
Itt a megoldás azok számára, akik egy ezredforduló környéki makulátlan boxermotoros japán járgányra vágynak.
A fekete GR Yaris-szal eddig alig több mint 10 ezer kilométert tettek csak meg.
A limitált szériás Chironokkal garantáltan nem találkozhatunk majd minden második utcasarkon.
Alacsony tömeg, nagy teljesítmény és összkerékhajtás – körülbelül ezek a Prodrive P25 főbb jellemzői.
Picit az árral szemben úszik az Opel sportos hangvételű alacsony építésű modellje, de sokak számára talán éppen emiatt lehet vonzó alternatíva a hibridizált SUV-okkal terhelt világunkban. A benzines GSi mellett egy praktikus dízel kombit is kipróbáltunk az Insigniából.
Megérkezett a ralipályák vadonatúj cseh fenevadja, az új Fabia RS Rally2.
Már javában a Nürburgringen tesztelik a V8 helyett már hibrid 4 hengeres hajtással szerelt sportszedánt.