500 lóerő talán már elég lehet az Audi RS3-ban
Az RS3 már alaphelyzetben sem gyenge vagy lomha, és most egy picit még tovább feszítették a húrt.
Az RS3 már alaphelyzetben sem gyenge vagy lomha, és most egy picit még tovább feszítették a húrt.
A Lexus méretes szabadidő-autójának új generációja háromféle hajtáslánccal érhető el.
Sokat kellett várni rá, most azonban végre teljes pompájában bemutatkozott a 0-ról 200-ra 7 másodperc alatt katapultáló über AMG.
A 11 ezres maximális fordulatszámú motorral szerelt különleges AMG simán legyorsulja még a Bugatti Chiront is.
Az újdonság bőven kevesebb mint 5 másodperc alatt lő ki 0-ról 100-ra.
Ha valaki egy igazán különleges Alpine-ra szeretne szert tenni, annak most gyorsan kell cselekednie.
A 381 lóerős új alapmodell indulóára valamivel 40 millió forint felett alakul.
Új tulajdonosra vár egy az elmúlt 34 évben lényegében alig használt remek Porsche 959-es.
A GTI Clubsport 45-tel a jelek szerint adott esetben igen közel lehet kerülni a 300 km/h-hoz.
Kár, hogy a CO2-kvóta miatt Európában nem lesz kapható a biturbó V6-os újdonság.
Ez is csak egy Golf. Semmi extra. Biztos erős, de dögunalmas. Ezek a prekoncepciók csak addig élnek a vadonatúj Golf R kapcsán, amíg ki nem próbáljuk. Mi megtettük.
Alapvetően benzin hajtja, de a jóféle elektromos áramot sem veti meg az oroszlános francia márka kompakt újdonsága, melynek esetünkben nemcsak a rendszáma, hanem a fényezése is utánafordulósan zöld.
A limitált szériás német kompakt teljesítménye nem kevéssel haladja meg a 300 lóerőt.
Íme a megoldás azok számára, akik az M240i-t gyengének találják és nem bírják kivárni az új M2-es érkezését.
A "teljesítményből sosem elég" elgondolás mentén vették kezelésbe a már amúgy sem éppen gyenge Formentor VZ5-öt.
A sportkompakt 5 hengeres turbómotorjában találtak még 60 eddig szunnyadó lóerőt.
Nincs hibrid technika, nincs dízelmotor és nincs fogyasztást növelő megemelt karosszéria. Meghajtottuk a piac egyik legőszintébb kisautóját, ami már nem is olyan kicsi, és csodák csodájára még 4 hengeres motorral is készül.
A GR Yaris nagytestvérének hivatalos leleplezésére még a héten sor kerül.
Nem egy újabb magasépítésű szabadidő-autó és nem is egy újabb zöld rendszámos világmegmentő hibrid. Hanem "csak" egy remek vezetési élménnyel szolgáló és szerény étvágyú gázolajos családi autó. Meghajtottuk az M340d xDrive Touringot.
Ennél nagyobb teljesítményre nem nagyon lehet szükség a kompakt bajorban.