A legújabb esztergomi Suzuki: még titkos, de már mutatjuk az új hibridet
Minden jel arra mutat, hogy az új SX4 S-Cross a japán gyártó egyik legrosszabbul őrzött titka.
Minden jel arra mutat, hogy az új SX4 S-Cross a japán gyártó egyik legrosszabbul őrzött titka.
Nem kis összeg, azonban ez a ritka hipersportkocsi 0 kilométeresen ennél is többe kerülne.
Itt a bizonyíték arra, hogy egy modern sportautóba még 2021-ben sem feltétlenül kell 1000+ lóerő.
Az új C-osztály nemcsak design, hanem technika tekintetében is a friss S-osztályra hajaz. Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban a német prémiummodell ötödik generációja.
Ki mondta, hogy egy nagy csomagtartós praktikus kompakt ne lehetne szupersportos viselkedésű?
Az elismerést 2021-ben a valaha készült legextrémebb Bugatti söpörte be.
A tuningszettnek köszönhetően egyrészt jobban néz ki az Arteon Shooting Brake, másrészt a vezethetősége is javult.
Az olasz gyártó ameddig csak lehet ki fog tartani a 12 hengeres motorok mellett.
Egyik tesztalanyunk egy racionális választásnak tekinthető stílusos kompakt, a másik pedig egy rikító színben pompázó, nyitható tetejű kis méregzsák. Mindkettő nagyon menő és talán nem is lehetne ennél britebb.
A felvételeken a típus egyik sportos változata, az M340i vehető szemügyre.
Megérkezett a válasz a faceliftes Polóra és Ibizára, valamint a teljesen új Fabiára.
Itt a megoldás azoknak, akik esetleg keveslik a Huracán valamivel 600 lóerő feletti teljesítményét.
A hegyomlásnyi nyomatékú kompakt Audi a sebességkorlátozás nélküli Autobahnon demonstrálja tudását.
Érdemes megbecsülni a kicsi és könnyű autókat, már ameddig egyáltalán még kapni lehet ilyeneket. És bizony ilyen az i20 N is, ráadásképp pedig kellően erős és izgalmas, vagyis esetében elvileg minden adott az ardenalin áztatta vezetési élményhez.
Az igen magas árat ezúttal nem a szalonállapot, hanem a versenytechnika indokolja.
A fejlesztők nemcsak a külsőhöz, hanem a motorhoz is hozzányúltak.
A formatervezők a vonalakkal játszadoztak látványosan, a sofőrok pedig egy hamisítatlan vezetési élménnyel szolgáló és közben praktikus négyajtós kupét kapnak játékszernek. Túl szép, hogy igaz legyen? Jövünk a válaszokkal!
A 3 literes 6 hengeres benzines egységben találtak még 76 eddig szunnyadó lóerőt.
Az Alpine sportautókkal elsősorban a különböző autópálya szakaszokon lehet majd találkozni.
A jelek szerint már nem kell sokat várnunk az M3 praktikus változatának hivatalos leleplezésére.