685 lóerő talán már elég lesz a kisebbik Rolls-Royce-ba
Itt a megoldás azok számára, akik eddig esetleg picit gyengének találták a Ghostot.
Itt a megoldás azok számára, akik eddig esetleg picit gyengének találták a Ghostot.
Az ABT munkatársai találták még 60 extra lóerőt a 2 literes turbómotorban.
A gyártó azzal ünnepelt, hogy felújította a sebességrekorder kocsit.
Itt a megoldás azok számára, akik az S-Klasse esetében nem elégednek meg 6 hengeres motorral.
A VW konszern cseh márkájának újdonsága dízelmotor nélkül is igen komoly hatótávval büszkélkedhet.
A szakszerű tuningnak köszönhetően bőven 350 lóerő fölé erősödött a jelenlegi legsportosabb Focus.
Minden jel arra mutat, hogy rendben zajlik a GR Yaris gyári tuningváltozatának fejlesztése.
Megérkezett a Hyundai első igazán sportos szabadidő-autója, a Kona N, melyet a ráncfelvarrt i30 N és a teljesen új i20 N társaságában fogtunk vallatóra. Durrogásból, tempóból és adrenalinból nem volt hiány.
Megmutatjuk, hogyan festene a legerősebb Audi A3 kabrió változata.
Nem is olyan rég csak a kőkemény kétszemélyes sportkocsik tudtak hasonlót, amit 2021-ben egy akár családi autóként is remekül használható kompakt Mercedes-AMG. Kipróbáltuk a Magyarországon készülő CLA Shooting Brake legütősebb változatát.
A VW konszern cseh újdonságának alapmodellje mindössze 66 lóerős.
A kétszemélyes sportkocsi a BMW Z4-re épül és több mint 400 lóerős teljesítménnyel rendelkezik.
A közel 300 lóerős motornak köszönhetően a méretes szedán alig több mint 5 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
Egy apró városi autó, melyet a laikusok leginkább csak bevásárlásra alkalmas női kocsinak néznek. És amelyről a kicsit is hozzáértők rögtön tudják, hogy az elmúlt időszak egyik messze legizgalmasabb és legbátrabb fejlesztése.
Turbólyukat egész biztosan nem lehet érezni vezetés közben, az akár 1000 lóerő mindig késlekedés nélkül rendelkezésre áll.
Már itthon is rendelhető a kompakt spanyol szabadidő-autó felfrissült változata.
A léghűtéses boxermotorral szerelt 911-es erőhiányban egyáltalán nem szenved és nem is nyom túl sokat a mérlegen.
A benzines alapmodell 5,6 millió forintért állítható be a garázsba.
Az új 308-as praktikus kivitele minimálisan drágult az elődjéhez képest.
Megérkezett a legendás Renault 5 Turbo modern technológiával felvértezett 2021-es kivitele.