Picit hibrid és nagyon turbó 6 hengeres, itt a legújabb Mercedes-AMG kupé
Megérkezett a vadonatúj CLE Coupe eddigi legnagyobb teljesítményű AMG kivitele.
Megérkezett a vadonatúj CLE Coupe eddigi legnagyobb teljesítményű AMG kivitele.
Ismerős vonalvezetéssel, szupermodern műszerfallal és vadonatúj aktív felfüggesztéssel debütált a Porsche új sportszedánja.
A dél-koreai gyártó a közeljövőben várhatóan belső égésű és zéróemissziós fronton is komoly fejlesztésekkel támad.
Egymásnak eresztettük az AMG GLE 53 4Matic+ Coupét és az EQE 350 4Matic SUV-ot, megnéztük, hogy hogyan viszonyul egymáshoz a sportos hangvételű 6 hengeres kupéterepjáró és a politikailag maximálisan korrekt tisztán elektromos szabadidő-autó.
Alacsony építési mód, látványos kupéforma, erős 6 hengeres motor, hátsókerék-hajtás és akár kézi kapcsolású váltó. Meghajtottuk a BMW M GmbH utolsó őszinte benzinmotoros sportmodelljét, a hibrid hókuszpókusz nélküli vadonatúj M2-t.
Megérkezett a Mini legnagyobb modelljének legerősebb változata, az összkerék-hajtású új John Cooper Works Countryman.
A vadonatúj Ferrari 296 Challenge kerekeit kizárólag egy biturbó 3 literes 6 hengeres motor hajtja.
Megérkezett a Kia középkategóriás szedánjának, a K5-nek a legfrissebb változata.
A 3 literes soros 6 hengeres benzinmotor nyomatéka bőven meghaladja a 800 Nm-t.
Nem SUV, hanem régi vágású szedán, ráadásul nem is elektromos, hanem "ördögtől való" dízel. Kipróbáltuk, hogy hogyan muzsikál a gyakorlatban a csúcstechnológiával alaposan telepakolt, mégis konzervatív hangulatú vadonatúj E-Klasse.
Picit rangon aluli egy 4 hengeres motor az Audi flagship szedánjában, még akkor is, ha villanymotorral van támogatva.
A Volvo anyacégének legfrissebb modellje egy hibrid hajtásláncú és klasszikus vonalvezetésű szedán.
Ezt a 80-as évekbeli különleges Hondát nem hagyományos szívómotor mozgatja.
Megkezdődött az új X1 legsportosabb változatának hazai forgalmazása.
Ebből a B csoportos emlékeket felidéző sportkocsiból alig több mint 200 példány készült a 80-as évek derekán.
Vázoljuk, hogy hogyan tehető kicsit sportosabb megjelenésűvé és viselkedésűvé a rüsselsheimi kompakt.
A közel 1200 lóerős monstrum tömege megközelíti a 3,5 tonnát.
A 70-es évekbeli kétajtós sportkupéba minden korábbinál erősebb motort szerelt a Manhart.
A dél-koreai gyártó felfrissített kisautója a 6-9 millió forintos ársávban mozog.
A 34 esztendős hatalmas hátsó légterelős ős 911-es Turbóval eddig alig több, mint 90 ezer kilométert tettek csak meg.