Vége a dalnak: stílusosan búcsúzik a V8 a Mercedes G500 terepjárótól
Bemutatkozott a legendás Mercedes utolsó olyan szériája, melyben még 4 literes V8-as benzinmotor található.
Bemutatkozott a legendás Mercedes utolsó olyan szériája, melyben még 4 literes V8-as benzinmotor található.
A limitált szériás sportos apróság többe került, mint a jelentősen potensebb Volkswagen Golf R.
A kéziváltós hot hatch külsejét és utasterét is a kék szín dominálja.
A 40d azoknak készült, akik esetleg keveslik a 30d 298 lóerős teljesítményét.
A legendás versenyautó Nicola Larini nevével fémjelzett példányát a gyártó Milánó melletti múzeumában fotóztuk körbe.
Nemcsak a Mercedesnek, a Porschénak is van egy jó öreg "disznó" autója.
Látványos formatervvel, prémium minőséggel és luxus szolgáltatásokkal támad a Hyundai génekkel rendelkező Genesis G80 szedán, de vajon mire elegendő mindez a hosszú múltra visszatekintő német riválisok ellenében?
Az öthengeres turbómotorral szerelt roadster ezúttal az Autobahnon villantja meg képességeit.
A V8-as szívó benzinmotor immár a múltté, cserébe a kisebb új turbómotor erősebb és bőven nyomatékosabb nála.
A limitált szériás méregerős Golf R összes példányát elkapkodták a vásárlók kevesebb, mint 10 perc alatt.
A háromhengeres turbómotorban a jelek szerint sikerült még találni néhány száz eddig szunnyadó lóerőt.
A Panamera várhatóan hasonlóan frissül fel, mint nemrégiben a Cayenne szabadidő-autó.
Az új CT6 4,4 centiméterrel hosszabb az aktuális Mercedes S-osztály alapmodelljénél.
A bajor gyártó a korábbiaknál erősebb és nyomatékosabb formában kínálja 3 literes dízelmotorját.
A japán gyártó erőforrásai három év múlva debütálnak a brit márka versenyautóiban.
Carrera GT, új 935, 911 GT1 és GT2 RS Clubsport 25, 911 R és Dakar, hogy csak néhányat említsünk a Porsche által a jubileumi rendezvényen felvonultatott régebbi és aktuális nagyágyúkból.
Megérkezett az új Tacoma, mely négyféle különböző hajtáslánccal és extrém terepes új verzióban is elérhető.
A Genesis G70 alapmodellje mostantól 0,5 literrel nagyobb, közel 50 lóerővel erősebb benzines erőforrást vonultat fel.
A négykarikás német gyártó a jelek szerint még bőven lát fantáziát a belső égésű motorok fejlesztésében.
Az első puttonyos M3 3 literes 6 hengeres biturbó motorjában sikerült még találni 140, eddig szunnyadó lóerőt.