#tévéreklám

Nagyon más reklámok jönnek a tévébe: ugyanabban a műsorban mindenki mást lát majd
 

Nagyon más reklámok jönnek a tévébe: ugyanabban a műsorban mindenki mást lát majd

Évtizedek óta a televíziós reklámok jelentik a legnagyobb hirdetési bevételeket a reklámpiacon, és ma már az online kiskereskedők és a közösségi médiaplatformok hirdetéseihez hasonlóan szintén megcélozhatnak bizonyos fogyasztói szegmenseket ezzel a reklámtípussal – mutat rá elemzésében a Deloitte. A tanácsadó cég szerint a targetált hirdetési technológia lehetőséget teremt arra, hogy különböző hirdetések jelenjenek meg ugyanazt a műsort néző fogyasztóknak. Ez idén világszerte mintegy 7,5 milliárd dollár bevételt hozhat majd a társaságoknak.

hvg.hu hvg.hu




Nevetséges bírságok a hangos tévéreklámok miatt
 

Nevetséges bírságok a hangos tévéreklámok miatt

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság műsorelemzői negyedéves bontásban, szúrópróbaszerűen, egy külön erre a célra kifejlesztett szoftver segítségével ellenőrzik, hogy a televíziós hirdetések hangereje mennyiben tér el a környező műsorszámok hangerejétől. A TV2 például 40 ezer forintos büntetést kapott a kihágásért.

hvg.hu hvg.hu


Ezeken a tévécsatornákon túl hangos a reklám
 

Ezeken a tévécsatornákon túl hangos a reklám

A nézői panaszok mellett a hatósági mérések is igazolták, hogy a televíziók még mindig nem tartják be a reklámhangerőre vonatkozó szabályokat. A Médiatanács most három csatornát figyelmeztetett a hangoskodás miatt.

hvg.hu hvg.hu

A Balaton szelet a tévéreklámok sztárja
 

A Balaton szelet a tévéreklámok sztárja

Nőtt a reklámnézés és egy hirdető magasan uralta a tévés reklámidőt 2011-ben. Volt olyan nap, amikor ugyanazt a hirdetést közel ötszázszor vetítették, a legnézettebb reklám mégis egy magyar márkáé, a Balaton szeleté volt.

hvg.hu hvg.hu