Hatalmas lezárások jönnek Budapesten a pápa látogatása miatt
A belvárostól Pesterzsébetig mindenhol kell forgalmirend-változásra számítani.
A belvárostól Pesterzsébetig mindenhol kell forgalmirend-változásra számítani.
A miniszter nem moziba készül, csak reklámoz.
Külön regisztrálni sem kell a díjmentes utazáshoz.
A Budai Várban újabb lokálisan zéróemissziós busz tesztjébe vágott bele a BKV Zrt.
Másodpercenként 1500 jegyet tud kiállítani az új, kínai fejlesztésű vasúti applikáció, ami a tervek szerint több mint 140 ország alkalmazásait egyesíti majd.
Az árak a forgalomtól függően dinamikusan változnak.
A közlekedési cégnek kötelező lenne beruházásokat megvalósítani a 66 milliárd forint értékben idén, de erre egy fillér nincs elkülönítve az üzleti tervükben.
A járatritkításokat azért rendelik el, hogy mérséklődjön a cégnél a sofőrhiány.
A legnagyobb érdeklődésre számot tartó autóbuszra több mint 30 licit érkezett.
A-ból B-be eljutni Brüsszelben sem egyszerű. Ennek számos okát és árnyalatát mutatja be szerzőnk, aki többek közt elmondja, miért teszi lehetetlenné a haladást a belga főváros szerkezete, mi a helyzet a belga vezetési kultúrával, és hogy mi a gond a brüsszeli metróvonalakkal.
A mostani vasúti bérletesek kevesebb, mint negyede utazik a saját megyéjén kívülre, vagyis a döntő többségnek jó lesz az új megyei bérlet. Elkértük a MÁV-tól az összesítést, hol használják a legtöbben a bérletet, és azt is megnéztük, milyen hátulütői lehetnek az új kedvezményrendszernek.
Minden eddiginél kedvezőbb bérletrendszerrel igyekszik a kormány az utazók kedvében járni. A Vármegye- és Országbérlet hasonló (csak egy kicsivel drágább), mint amit Németország vezetett be párt hete az általános drágulás hatásait enyhítendő. A vármegyebérlet ettől függetlenül olcsóbb lesz mint a BKK-bérlet és egyaránt érvényes lesz a MÁV-START, a MÁV-HÉV, a GYSEV vonatain, illetve a Volán buszain, de azért lesznek kivételek.
Immáron NFC-vel, egy mozdulattal is érvényesíteni lehet majd a jegyeket és bérleteket az első évfordulójához érkező BudapestGO alkalmazásban.
Így akár kettővel korábbi metrót el lehet érni a Deák Ferenc téren.
Legalább az egyik kiesett járművet pótolni tudnák a flottában.
Ez nagyjából havi húszezer forintos kiadásnak felel meg.
A fővárosi közlekedési vállalat megszabadulna jobb-rosszabb állapotú járműveitől, melyekre most bárki licitálhat.
Ugyanakkor tesztelnek egy másik megoldást.
Január 23-tól megnyílik a felújított Deák Ferenc tér és a Ferenciek tere metrómegálló, de most egy rendhagyó esemény erejéig már megnyitották az egyiket.