Nem elég a gazdasztrájk, a vasutasok is demonstrálnak Németországban
Szerdától hétfőig csak nagyon korlátozottan lehet majd vasúton közlekedni az országban.
Szerdától hétfőig csak nagyon korlátozottan lehet majd vasúton közlekedni az országban.
A szakszervezet attól fél, a cégvezetés direkt húzza az időt a bértárgyalással kapcsolatban.
Egyre több hír szól a MÁV elképesztő állapotáról. Például mozdonyvezetőből sincs elegendő. KAP-nak több megoldási javaslata is van. Valaki majd benyomja a gázt Nyíregyházán, aztán Budapesten elkapják a vonatot, mint a repülőgép-anyahajókon. Vagy bízzuk Elon Muskra a megoldást? Elindulhat a lakossági vasutasképzés is – vonatozni már mindannyian megtanultunk a lagzikban. Végül, ha nincs más megoldás, magyar vasúti Batmanként visszahívjuk Badár Sándort. Előkerülnek a személyes élmények is: Hadházi egyszer egy vonatút közben látta felvillanni a feliratot: "Mozdonyvezetőt keresünk".
A közlekedési ágazat több mint negyvenezer munkavállalója sztrájkol a szigetországban.
A szakszervezetek levélben kérték a MÁV vezetését, hogy üljenek le tárgyalni.
Még tart a kalauzokra szerelt testkamerák próbaüzeme, a szakszervezet szerint egyre több vasutast támadnak meg.
Aláírta a MÁV-csoport a szakszervezetekkel a megállapodást a 2017-ben kötött, három évre szóló bérmegállapodás 2018. évi, átlagosan 12 százalékos bérfejlesztés végrehajtásának részleteiről.
A MÁV csütörtökön visszavonta a szakszervezeteknek tett ajánlatát a 2,2 százalékos béremelésről, és új ajánlatot tett, ráadásul a fenntartó Nemzeti Fejlesztési Minisztérium az összes ígértet keresztülhúzta, ami váratlanul érte a szakszervezeteket. A Népszabadság úgy tudja, hogy már pénteken bejelenthetik a vasúti munkabeszüntetést.
Több mint ötmilliárd forintot fordít a kormány idén a MÁV és a GYSEV dolgozóinak béremelésére - derül ki a Magyar Közlöny keddi számában megjelent kormányhatározatból.