Gázolás miatt késnek a vonatok a debreceni és a békéscsabai vasútvonalon
Akár 60-100 perces késések is lehetnek.
Akár 60-100 perces késések is lehetnek.
Elkezdte próbafutását a GYSEV első új, Flirt3 típusú motorvonata. A magyar hálózaton eddig ismeretlen járművek januártól már menetrend szerint közlekedhetnek az északnyugat-magyarországi vonalakon.
Baleset miatt 20-60 perces késésekre kell számítani a Budapest-Kecskemét Szeged vasútvonalon. A balesetet okozó autó tilos jelzésben hajtott a sínekre.
Tavaly áprilisban rendeltünk 11 Stadler Kiss emeletes motorvonatot, most újabb 8 vásárlására bólintott rá a kormány.
Emiatt 20-30 perces késések vannak, illetve a nemzetközi utasoknak az intézkedés végéig a vonaton kell maradniuk.
Debrecen felé egy sorompó, Győr felé a biztosítóberendezés romlott el.
Jöjjön el, és próbálja ki, mennyire hosszú a vonatút városukba.
Az új oligarchákhoz vándorló kapacitás, területfoglalás, és egyre csillagászatibb összegek: így fest a magyar vasúti beruházások világa.
Debrecen és Szeged felé gázolás, a Balaton felé egy rendszeresen elromló berendezés hibája miatt járnak megnövekedett menetidővel a vonatok.
Az Index úgy tudja, augusztus 31-ig marad a vasúttársaság elnök-vezérigazgatója.
Az eset Mátészalka és Debrecen között történt, pedig a MÁV szerint legalább 40-50-nel mehetnek itt a vonatok.
Jelenleg "csak" 110 km/h-val közlekedhetnek a vonatok Ueno és Ómija között, de két év múlva már 130 km/h-ra lesz a maximális sebesség.