Az ország két igen forgalmas vonalán is órákat késnek a vonatok
Debrecen és Szeged felé gázolás, a Balaton felé egy rendszeresen elromló berendezés hibája miatt járnak megnövekedett menetidővel a vonatok.
Debrecen és Szeged felé gázolás, a Balaton felé egy rendszeresen elromló berendezés hibája miatt járnak megnövekedett menetidővel a vonatok.
Az Index úgy tudja, augusztus 31-ig marad a vasúttársaság elnök-vezérigazgatója.
Háromnegyed órára megbénította a Budapest–Hatvan–Miskolc vasútvonal forgalmát péntek reggel egy agresszív utas, akit végül a rendőrök vittek el.
Az eset Mátészalka és Debrecen között történt, pedig a MÁV szerint legalább 40-50-nel mehetnek itt a vonatok.
A vasúttársaság plusz kocsikkal toldotta meg a rendszeresen túlzsúfolt Agram nemzetközi gyorsvonat szerelvényeit.
Jelenleg "csak" 110 km/h-val közlekedhetnek a vonatok Ueno és Ómija között, de két év múlva már 130 km/h-ra lesz a maximális sebesség.
13 déli- és 8 északi-parti balatoni vasútállomás épülete újulhat meg. A már modernizált megállóhelyeken azonban egyelőre nem működnek a liftek, de azt ígérik, majd fognak.
Felújítási munkálatokat végeznek, emiatt vonatpótló autóbuszok közlekednek Kőbánya-Kispest és Dabas között.
Rózsaszínre festettek egy japán nagy sebességű vasúti szerelvényt. A Hello Kitty-s vonatokkal a turizmust szeretnék népszerűsíteni.
Ritkán látni olyan sorompómeghibásodást, melyet ma a kora reggeli órákban rögzítettek a szentendrei HÉV vonalán.
Nagy egyezkedés ment az EU menekültpolitikájának további lépéseiről; 330 forintot is kellett adni egy euróért; kiderült, hogy évente 150-szer hibásodott meg a 15,5 milliárdért vett vasúti biztosítóberendezés. Ez a hvg.hu heti gazdasági összefoglalója
Japánban 1964-ben építették meg a világ első gyorsvasútját, a Shinkansent, és azóta nem csak ezt használták már millióan, hanem a világ több pontján is megtalálható maglev vasúti rendszert is, mely a mágneses levitáció segítésével most már akár 600 km/h sebességre is képes. Ezt a különleges vonatot mutatja be a Grandiózus vonatok című 6 részes sorozat első epizódja.
Elromlott a biztosítóberendezés a Budapest–Székesfehérvár-vasútvonalon, emiatt a balatoni vonatok is késnek. Megkérdeztük a MÁV-tól, hogy mikor és mennyiért telepítették a rendszert, illetve azóta hány meghibásodás történt, és ez mennyi vonatnál okozott késést.
Ilyen az, amikor a teherszállítmány pihentetése miatt lényegében lehetetlenné válik a gyalogosok normál közlekedése.
Leszakadt a felsővezeték Székesfehérvár után, ezért a Balaton felé haladó vonatok 30-60 perces késéssel közlekednek. A hibát csak kora estére javítják ki.
Órás késések voltak a Budapest–Székesfehérvár-vasútvonalon péntek este egy meghibásodott biztosítóberendezés miatt. A hiba nem először jött elő, lassan egy hete tart, és a megjavítása még heteket is igénybe vehet. Addig maradnak a késések. A berendezést négy éve helyezték üzembe, még garanciális.
A 86 milliárdból felújított vasútvonal 15,5 milliárdos biztosítóberendezései rendszeresen meghibásodnak, emiatt a vonatok sokat késnek, de most a sorompó is nyitva maradt egy elrobogó vonat előtt.
A korábbi óránkénti 60-80 kilométer helyett többnyire óránkénti 100, a be nem épített területeken 120 kilométeres sebességgel közlekedhetnek a vonatok a dél-balatoni vasútvonalon.
A Boring Co. több milliárd dollárért építi meg a chicagói reptérhez vezető nagy sebességű vonatot. Autó, űrhajó, vonat – Musk lassan kipipál mindent, ami egy kisfiú álma.