Jó ideig állt a helyfoglalás és a fedélzeti jegyárusítás a MÁV-nál
Nem működött sem a helyfoglalási rendszer a vasúti pénztárakban, sem a jegyértékesítés a vonatokon.
Nem működött sem a helyfoglalási rendszer a vasúti pénztárakban, sem a jegyértékesítés a vonatokon.
Hatalmas HÉV-fejlesztést, az 5-ös metró első ütemét, és egy új vasúti alagutat is kaphat Budapest a kormány legújabb döntése szerint. Jól látszik, hogy újra a főváros lehet a fejlesztési pénzek kedvezményezettje, de mi ebben az önkormányzat szerepe?
December 9-étől életbe lép a 2019-es vasúti menetrend. Kevés lényegi változás lesz az ideihez képest, de ezeket összeszedte a vasúttársaság.
A Közlekedő Tömeg Egyesület szerint 50 intercity vonatra fogyott el a helyjegy a hosszú hétvégén. A MÁV-Start szerint pedig 100 többletkocsit bevetettek, és náluk nem panaszkodtak zsúfoltságra.
MÁV-Start tavaly megszüntette a járatot, most újraindul. Igaz, Drezdát elkerüli.
Szombathelyről Pécsre elviekben négyórás a vonatút. De nem most. Mert most 9 óráig tartott.
A volt felcsúti polgármester és Homlok Zsolt üzletember konzorciumban nyerték el a Szabadbattyán–Tapolca–Keszthely-vasútvonal villamosítását.
Nem volt jegye, le akarták szállítani a vonatról, az őrjöngő 20 éves nőt a rendőrök vitték el.
Megint nem készült fel a MÁV-Start a várhatóra, miszerint több kocsi kell egy hosszú hétvége napjain, mint máskor. Az ok megint a vészesen elöregedett járműállományban, a fogyatkozó üzemképes kocsik számában keresendő.
Egy várhatóan a jövő héten megszülető kormányhatározat több százmilliárd forintos HÉV-fejlesztést foglal magában. A BKK pedig egyszerűbbé kívánja tenni a jegyautomaták használatát.
A leghalaszthatatlanabb beavatkozásokat végezte el a MÁV a Déli pályaudvaron a kéthetes vágányzár alatt, az utasok számára szinte csak a (félig) újrabetonozott peronok észrevehetők. Komolyabb beavatkozásokhoz még több tíz milliárd forintra lenne szükség.
Fel kell mérni a MÁV-nál az állam tulajdonban álló vagy oda kerülő, de a "vasútüzemhez nem szükséges" területeit.
Íme egy kisvasút, melyen abszolút egyedi kétütemű "mozdony" teljesít szolgálatot.
Egy vasúti átjáróban történt baleset a budaörsi állomás közelében.
Nem volt vonatjegye, ököllel támadt a kalauzra egy férfi szombaton.
A Villányból Pécsre tartó éjszakai vonaton nem volt elég hely.
Csütörtök reggel már nem indultak és nem érkeztek vonatok a Délibe: két hétre bezárt a fejpályaudvar. A szerelvények nagy része csak Kelenföldig közlekedik, elmentünk hát megnézni, okozott-e fennakadást a változás.
A vasútállomást karbantartás miatt zárják le. Az érintett vonatok jelentős része Kelenföld vasútállomásról indul, illetve oda érkezik.
Csütörtökön üzemkezdettől két hétre bezár a Déli pályaudvar, a MÁV-Start nem biztosít pótlóbuszokat. Elmagyarázzuk, melyik vonatokat érinti ez, mit használjon helyettük, és mi mindennek az oka.