Megmagyarázta a MÁV-vezér, miért annyi a menetidő, mint a Monarchia idején
Túl sok az utas és a vonat, ezért nem gyorsult a közlekedés a MÁV vezérigazgatója szerint.
Túl sok az utas és a vonat, ezért nem gyorsult a közlekedés a MÁV vezérigazgatója szerint.
Ez a volvós egészen új szintre emelte a parkolás művészetét – értetlenül állunk a jelenség előtt.
Bár sokan trükkfelvételre gyanakodnak, erről szó sincs. Van ahol tényleg ilyen szorgosan dolgoznak a munkások.
A vonatok 90 százaléka volt pontos az elmúlt másfél évben. Előtte éveken át jóval rosszabb volt ennél az arány.
A terrorkockázat és a szórványos balesetek ellenére a szuperexpresszek nagyon biztonságosak, és immár nemcsak a légi járatokkal, hanem egymással is vetélkednek az utasokért.
Négy vasútállomás aluljárójának dekorálására hirdet pályázatot a MÁV.
Ha elkészülnek a Mezőzombor és Sátoraljaújhely közötti szakasszal, az ígéretek szerint négy helyett három óra alatt lehet majd Sátoraljaújhelyről Budapestre eljutni.
Két 95 ezer literes tartályból folyt ki gázolaj Vépen, a folyadék átfejtése még tart, a vonatok már közlekednek.
Több tartálykocsiból is folyik a gázolaj a település vasútállomásán.
A tavalyi kormányhatározat szerint Kőbánya-Kispest és Monor között 27 kilométeren új kétvágányú, villamosított vasúti pálya, a 2-es terminálon pedig átmenő vasútállomás épül.
Felújítás miatt buszok járnak, vágányzár miatt módosul a menetrend.
Testkamerákat szerelnének a jegyvizsgálókra, Budapest elővárosi vonatain kezdődik a tesztüzem.
Nagyot kaszál a felcsúti polgármester érdekeltségébe tartozó Vivienvíz a MÁV vízosztásán, de még 350 millió forinttal nőhet az összeg.
Novemberben indul a kínaiak által pénzelt Budapest–Belgrád-vasútvonal újjáépítése. A teljes program 2,89 milliárd dollárba kerül – írja a pekingi China Daily.
Hegyeshalomnál vágányzár volt, és más nemzetközi vonalakon is akadályozták a közlekedését a vihar okozta károk.
A szeptemberi busz- és bérleteket a szokottnál pár nappal korábban is lehet majd használni. Így próbálják elkerülni, hogy kevesebbet kellejen várakozni a pénztáraknál szeptember elseje előtt.
Az XP-1 a tervek szerint 1200 km/h-val fog repeszteni. Jelenleg 307 km/h-nál járnak, és a legfontosabb fejlesztés még csak ezután következik.
Úgy tűnik, hogy ennek a Volkswagen egyterűnek a sofőrje nagyon siethetett az úti céljára.
A napenergiát is felhasználják egyes vonatok működtetésére Indiában, Újdelhi környékén már fel is szerelték a napelemeket az első szerelvény tetejére.