Báránybőrbe bújt farkas ez az 500+ lóerős biatorbágyi régi Opel
Ilyen az, amikor egy 32 esztendős kopottas Kadett komoly meglepetéseket tud okozni a piros lámpánál történő elinduláskor.
Ilyen az, amikor egy 32 esztendős kopottas Kadett komoly meglepetéseket tud okozni a piros lámpánál történő elinduláskor.
A legendás olasz sportkocsi ezen példányával eddig kevesebb mint 5 ezer kilométert tettek csak meg.
Aki helyet foglal ebben a régi Porschéban, az kapásból a 80-as évek rali gyorsasági szakaszain érezheti magát.
A közel 4 évtizedes múltra visszatekintő olasz sportkocsit alig több mint 5 ezer kilométerrel kínálják eladásra.
A BKV Zrt. több évtizedes múltra visszatekintő régi buszai most járnak utoljára menetrend szerint.
A volt Forma-1-es pilóta egykori sportkocsija mentes minden polgárpukkasztó hivalkodástól.
A cseh gyártónál 1972-ben hajtották végre az első hivatalosan dokumentált töréstesztet.
A japán sportkocsi ezen nagyon megkímélt példányával kevesebb mint 8 ezer kilométert tettek csak meg.
Az Egyesült Államokban járva sikerült a DMC-12 összes változatával testközelből megismerkednünk, aztán pedig itthon megépítettük az ikonikus időgép járgány rendkívül élethű új Lego változatát.
Nemcsak az 50-es években, hanem még ma is tiszteletet parancsol a 300 SL 260 km/h végsebessége.
A nyitható tetejű fekete sportkocsival eddig alig több mint ezer kilométert tettek csak meg.
A léghűtéses régi 911-es egyenesen a 60-as évekbe repít vissza bennünket.
Erős motor, kézi váltó, hátsókerék-hajtás és könnyű kasztni – kell ennél több?
Kevesen emlékeznek arra, hogy a bajor márka már a 70-es években készített elektromos autót, de most itt a remek alkalom a múltba történő visszapillantásra.
Ilyen az, amikor a rideg bukócső és a puha bőrülések remekül megférnek egymás mellett.
Igazi négykerekű időkapszula ez a szalonállapotnak örvendő régi Favorit.
A praktikus dobozos újdonság sorozatgyártása a tervek szerint a jövő év elején kezdődik meg.
Az idő kerekét három évtizeddel visszatekerő modernizált S-osztály teljesítménye bőven 600 lóerő feletti.
Ha ez a kis olasz a napjainkban látta volna meg a napvilágot, akkor vélhetően kompakt crossoverként árulnák.
Az újkori GTO 200 lóerővel erősebb a 80-as évekbeli eredeti modellnél.