Alig használt és igen ritka régi Lada vár új gazdára
A külseje alapján ezerötösnek vagy ezerhatosnak tűnhet ez a régi Lada, de nem ilyen motor rejtőzik benne.
A külseje alapján ezerötösnek vagy ezerhatosnak tűnhet ez a régi Lada, de nem ilyen motor rejtőzik benne.
Egy német luxusszedán azokból az időkből, amikor még nem az volt a kérdés, hogy hány turbó van a motoron, hanem, hogy van-e rajta egyáltalán.
Az ukrán elnök kitüntetést is átadott.
Ebbe a Pagodába bepattanva képzeletben azonnal a 60-es évekbe repülhetünk vissza.
A kiváló 150 lóerős 6 hengeres motorral szerelt régi bajor kupénak alaposan megkérik az árát.
Ezzel az éppen új gazdára váró DMC-12-vel eddig kevesebb, mint ezer kilométert tettek csak meg.
Ebben az ártatlan kinézetű pratkikus dobozos VW-ben egy igen sportos Porsche motor rejtőzik.
Az osztrák olajipari cég Pest megyei töltőállomásán egyszer csak felbukkant két ősrégi és méregdrága Rolls-Royce.
Ezzel a 90-es évekbeli szupersportkocsival nem jelent különösebb nehézséget bőven 300 km/h felett száguldani.
Két bajor sportkocsi azokból az időkből, amikor még messze nem a digitális hókusz-pókusz és a CO2 minimalizálás, hanem a színtiszta vezetési élmény, és nem mellesleg a gyönyörű külső volt fókuszban. Teszten az M5 motoros szuperritka Z8 és az igazi időgép, karbis 3.0 CS.
A most állítólag eladósorba került különleges stuttgarti sportkocsi 1956-ban látta meg a napvilágot.
A balatoni Concours d'Elegance-t érdemes élőben megnézni, de ha esetleg nem tud leugrani a Balatonra, akkor tekintse meg a rendezvény második napjának elején készített fotóinkat.
Nem csak a Balaton partján közszemlére tett autókat néztük meg a Balatonfüred Concours d'Elegance első napján, hanem a rejtett kincseket felvonultató garázsba is bekukkantottunk.
Akinek az ereiben csak egy kevéske benzin is folyik, annak a hétvégén érdemes elugrania Balatonfüredre.
Mutatjuk a Kincsem Parkban megrendezett tavaszi gasztronómiai fesztivál érdekesebb járgányait.
Az ikonikus francia kisautó ezen példányával eddig kevesebb, mint 2 ezer kilométert tettek meg.
A patinás luxusautó felújítására nemrégiben több mint 25 millió forintot költöttek.
A kevesebb, mint 50 ezer kilométert futott NDK kisautó élete során végig egy magyar család tulajdonában volt.
Szabad szemmel is jól látható összeg ellenében cserélt gazdát ez a sokak számára kellemes emlékeket felidéző amerikai sportkocsi.
Ebből a gyönyörű olasz sportkocsiból még a gyakorinak nagy jó indulattal sem nevezhető F40-nél is sokkal kevesebb példány készült.