Ritka kincs ez a duplamotoros régi, de alig használt Citroën Kacsa
Ebből a remek terepjáróképességű Kacsából alig néhány száz példány hagyta el a gyártósort.
Ebből a remek terepjáróképességű Kacsából alig néhány száz példány hagyta el a gyártósort.
A 80-as években nem nagyon létezett ennél sportosabb szedán.
A három évtizedes kor nem igazán látszik meg az első hazai gyártású Opel Astrán, ami nem csoda, mert eddig kevesebb mint 1000 kilométert hagyott maga mögött. Üléspróbát tettünk a történelmi jelentőségű Astra F-ben, melynek vezetésére Antall József egykoron előre gyakorolt.
Amerikai vezetők igyekeznek a segítség más módjai felé terelni az amerikaiakat.
Az ős Countach utolsó példánya nem eladó, a Lamborghini gyár tulajdonát képezi.
Ez a Martini tematikájú versenyautó egyenesen a 90-es évek elejére repít vissza bennünket.
A Mercedes 190 E 2.5-16 Evolution II ára mostanság rakétaként tart az ég felé.
Ez a szalonállapotú régi Zsiguli egyenesen a 70-es évek elejére repít vissza bennünket.
A parancsnoki UAZ még a Lada Nivánál is hosszabb életútra tekinthet vissza.
Új tulajdonosra vár a mindössze három példányban készült 2000GT versenyautó egyike.
Az igen hosszú és széles kocsit egy 7 literes V8-as benzinmotor mozgatja.
A legendás F1 világbajnok több 10 ezer kilométeren át hajtotta egykoron ezt a roadstert.
Alig 550 kilogramm a tömege, 1,1 literes motorja pedig egészen 8500-ig elforgatható.
Alig több mint kéttucatnyi példány készült ebből a szuperkönnyű különleges 300 SL-ből.
Ez volt az első M3-as BMW abszolút csúcsra járatott legerősebb és legsportosabb változata.
Ez a régi olasz sportkocsi pontosan négy évtizeddel tekeri vissza az idő kerekét.
Az 1976-os szupersportkocsival eddig alig több mint 50 ezer kilométert tettek meg.
A veterán korú sportautó egyenesen a 70-es évek elejére repít vissza bennünket.
A különleges olasz sportkocsit a szaúd-arábiai uralkodónak készítették.
Ilyen bajor sportszedán garantáltan ritkán jön szembe velünk az utakon.