Hiába rohadnak szét az 59-es villamos talpfái, a BKV-nak nincs pénze cserélni őket
A járat borzalmasan hangos, bizonyos szakaszokon pedig 15-nél nem tud gyorsabban menni.
A járat borzalmasan hangos, bizonyos szakaszokon pedig 15-nél nem tud gyorsabban menni.
A BKV – a Fővárosi Önkormányzat pénztárcájából – idén csak a Széll Kálmán tér és a Hűvösvölgy között hajt végre nagy felújítást, ott 5,6 milliárd forintot költenek el.
A csütörtöki üzemkezdettől újra teljes vonalán jár az 56-os és 61-es villamos.
Az autósok nem látták rendszeresen a jelzőlámpát, csak az utolsó pillanatban vették észre, amikor már a gyalogosok az úttestre léptek. A Budapest Közút már intézkedett.
Hétvége óta ismét buszokkal pótolják egy szakaszon a nagykörúti villamosokat. A pálya egy olyan szakaszát építik át, amelyhez a korábbi években egy-egy részen már hozzányúltak, de akkor csak kisfelújítást végeztek. Most komplett rekonstrukciót végeznek nyáron, tehát az alapzattól újjáépítik a pályát, korszerű módszerrel. Európa egyik legforgalmasabb villamosvonalán azonban így sem lesz még a teljes pálya felújítva.
A hajdú-bihari megyeszékhelyen megbénította a tömegközlekedést a szombaton érkezett ítéletidő, a szakemberek folyamatosan dolgoznak a pálya és a felsővezeték megtisztításán, de azt kérik: hétfő reggel mindenki időben induljon el a munkahelyére.
A nagykörúti villamospálya egyes szakaszain olyan rossz állapotban vannak a sínek, hogy a villamosok nem tudják tartani a menetrendet és zajosak is.
A BKK hétfőn hosszú közleményben magyarázta el, miért középen fut majd a villamospálya az Etele úton, és miért nem lehet elkerülni az ottani fák kivágását. Utóbbit sok környékbeli sérelmezi. Az ígéretek szerint az Etele út és környéke környezeti szempontból összességében jobban jár a beruházással.
Úgy tűnik, tényleg valóság lesz a Szeged és Hódmezővásárhely közé álmodott villamosról, amely a vasúti pályát is használná. Több mint 62 milliárdba fog kerülni a mostani számok szerint.
Hétfőtől egy hónapra felejtsük el az 56-os és az 56A-s villamosokat Budán.
Kinyitja az egyik kaput, majd a másikat, ügyesen lavírozik az érkező szerelvények között, majd becsukja a kapukat. Nehéz a dolga a kapuőrnek, és erre a feladatra nem is elég egy ember.
Hiába volt többször is pályazár és átépítés az elmúlt időszakban a fővárosi Fehérvári úton, a villamospályának még mindig vannak problémás részei.
A lakók pedig háborognak miatta.
A helyieket kikészíti a zaj. A BKV kézzel keneti a síneket, mert az automata megoldásra kiírt pályázatukra senki sem jelentkezett.
Egyes vélemények szerint már nem korszerű megoldás az úgynevezett nagypaneles villamospálya-építés, a nemrég indul nagykörúti rekonstrukciónál mégis ezt választották. A BKV szerint csak átmeneti megoldásról van szó – derül ki a Fonódó blogról.
Péntek reggel villamosmegállóba rohant egy autó az Üllői út 208. előtt. Az ott várakozó gyalogos a helyszínen meghalt.
Pénzügyi szempontból furcsa helyzet állhat elő az új debreceni főpályaudvar miatt. Valószínűleg el kell bontani ugyanis a 2-es villamos kialakításkor épített villamospálya egy részét, és vissza kell fizetni a fejlesztéshez korábban megítélt uniós támogatás arányos részét – derül ki a Dehir.hu-ról.
Nem járt egy ideig az 56-os villamos Hűvösvölgy és Budagyöngye között kedden, mert egy autó a sínekre zuhant a Völgy utcában a Heinrich István utcánál.
Több ütem felújítják a villamospályát és az utat a nyolcadik kerületi Teleki téren, ezért hétfőtől a Kis Fuvaros utca és a Dobozi utca között a 28-as, a 28A, a 37-es és a 37A villamos egy vágányon, a 62-es villamos pedig módosított útvonalon jár.