Hiába rohadnak szét az 59-es villamos talpfái, a BKV-nak nincs pénze cserélni őket
A járat borzalmasan hangos, bizonyos szakaszokon pedig 15-nél nem tud gyorsabban menni.
A járat borzalmasan hangos, bizonyos szakaszokon pedig 15-nél nem tud gyorsabban menni.
A csütörtöki üzemkezdettől újra teljes vonalán jár az 56-os és 61-es villamos.
Hétvége óta ismét buszokkal pótolják egy szakaszon a nagykörúti villamosokat. A pálya egy olyan szakaszát építik át, amelyhez a korábbi években egy-egy részen már hozzányúltak, de akkor csak kisfelújítást végeztek. Most komplett rekonstrukciót végeznek nyáron, tehát az alapzattól újjáépítik a pályát, korszerű módszerrel. Európa egyik legforgalmasabb villamosvonalán azonban így sem lesz még a teljes pálya felújítva.
A nagykörúti villamospálya egyes szakaszain olyan rossz állapotban vannak a sínek, hogy a villamosok nem tudják tartani a menetrendet és zajosak is.
Hétfőtől egy hónapra felejtsük el az 56-os és az 56A-s villamosokat Budán.
Kinyitja az egyik kaput, majd a másikat, ügyesen lavírozik az érkező szerelvények között, majd becsukja a kapukat. Nehéz a dolga a kapuőrnek, és erre a feladatra nem is elég egy ember.
Péntek reggel villamosmegállóba rohant egy autó az Üllői út 208. előtt. Az ott várakozó gyalogos a helyszínen meghalt.
Nem járt egy ideig az 56-os villamos Hűvösvölgy és Budagyöngye között kedden, mert egy autó a sínekre zuhant a Völgy utcában a Heinrich István utcánál.