A Gloriett-telepig tervezik meghosszabbítani a 42-es villamos vonalát
Budapest legrövidebb villamosvonalát 3 kilométerrel hosszabbítanák meg. Ehhez a lakosság véleményét is kérik.
Budapest legrövidebb villamosvonalát 3 kilométerrel hosszabbítanák meg. Ehhez a lakosság véleményét is kérik.
Szombattól augusztus végéig több helyen is felújítják a hűvösvölgyi villamosvonalat. A felújítás után akadálymentesek lesznek a megállóhelyek, és modern CAF-villamosok járnak majd.
Más villamosokat is pótolni kellett szerda reggel.
Nem csak új vágánypár épül, megújulnak a megállók is.
Ahogy korábban megírtuk, ezt a nyarat sem ússzuk meg felújítás nélkül a 4-es, 6-os villamos vonalán. Most az is kiderült, mikor kezdődik a munka.
Felújítják a villamospályát a Fiumei úton a Népszínház utca és az Orczy tér közötti szakaszon október középétől december közepéig.
Július 7-én kezdődik a fővárosi 1-es villamos egy részének felújítása, a munkát két szakaszban végzik el a nyári szünetben. Újabb pótlóbuszokra lesz szükség. Nyáron lesznek olyan napok, amikor a 3-as metrót ,valamint egy jelentős szakaszon az 1-es és a 4-es, 6-os villamosokat is buszokkal pótolják.
A hajdú-bihari megyeszékhelyen megbénította a tömegközlekedést a szombaton érkezett ítéletidő, a szakemberek folyamatosan dolgoznak a pálya és a felsővezeték megtisztításán, de azt kérik: hétfő reggel mindenki időben induljon el a munkahelyére.
Két vadonatúj villamosüzemmel gazdagodott év végén Európa. Mindkét városban évtizedekig jártak korábban villamosok, majd felszámolták a hálózatot. Szintén több évtizedes kihagyás után most visszatért a villamos Luxembourgba és a dániai Aarhusba.
A járat a Pillangó utcai metróállomást és a Hungexpót kötné össze.
Azt ígérik, hogy még év végéig két új MR-t és öt CT-berendezést vásárolnak budapesti, illetve Pest megyei kórházaknak, de lesznek más beszerzések is. Az új dél-budai szuperkórházhoz a Kelenföldi pályaudvartól vezetnék tovább a villamosokat.
Szokatlan látványban lehetett részük csütörtök délelőtt azoknak, akik a 3-as villamos vonalán várakoztak valamelyik megállóban. Villamosok és buszok mellett kisföldalattival is találkozhattak ugyanis, igaz, felszállni nem lehetett rá.
Jön az újabb budai vágányzár, most az új budafoki kocsiszínhez tartozó áramátalakító építése miatt – fedezte fel a Közlekedő Tömeg blog.
A Külső Bécsi úti és az újpalotai villamosvonal megtervezéséről, valamint a Fogaskerekű vasút fejlesztésének előkészítéséről döntött szerdán a Fővárosi Közgyűlés. A tervezési feladatok összesen több mint másfél milliárd forintba kerülnek. A képviselők 23 igen szavazattal, 1 tartózkodás mellett döntöttek a beruházások előkészítéséről.
Megjelent a Belváros és Újpalota közötti villamosvonal tervezési tendere. A tervezés díja nettó 600 milliónál kezdődik.
Pótlóbuszok járnak a 18-as, a 19-es, a 41-es, a 47-es és a 49-es villamos vonalán.
Megújul a 4-es és a 6-os, az 50-es, az 52-es, a 18-as, az 59-es, a 61-es és a 62-es villamosok sínpályájának egyes szakasza – írja keddi közleményében a Budapesti Közlekedési Központ (BKK). Azt is megadták, hogy pontosan mely szakaszokat érint majd a villamosforgalom-korlátozás.
A fővállalkozó szerint a tervezettnél többe kerül majd az új debreceni villamosvonal megépítése. Változtak ugyanis a tervek és pluszmunkára is szükség lesz. Azt még nem tudni, mennyivel növekednének a költségek – írja a dehir.hu.
Hét villamosvonal pályájának egy-egy szakaszát újítják fel az idén a fővárosban - közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) és a BKV szerdán az MTI-vel.
Befejeződött a legforgalmasabb, 1-es számú szegedi villamosvonal felújítása, az uniós támogatással megvalósult, 4,9 milliárd forintos beruházást csütörtökön adták át.