Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Nem csak új vágánypár épül, megújulnak a megállók is.
Szombaton kezdődik meg a fővárosi villamosközlekedés idei leghangsúlyosabb fejlesztése, a Soroksári út–Haller utcai deltavágány építése. Ezzel új vágánypár létesül a kereszteződésben észak-pesti irányba, és a meglévő, déli irányú kapcsolat is megújul.
Ennek köszönhetően a kereszteződésben hat irányba tudnak majd haladni a villamosok, és egy új villamosvonal is létrejöhet
– olvasható a BKV Zrt. közleményében.
Ahogy korábban megírtuk, ezzel egy teljesen új villamosvonal is létrejöhet, amely részben a 3-as metróvonal felújítása során nyújthat majd alternatív útvonalat: a Nagyvárad tértől átszállás nélkül lehetne megközelíteni a belvárost.
A projekt során megújulnak a kereszteződés megállói is: korszerűsítik és akadálymentesítik őket.
A beruházás magában foglalja a csomópontban és környékén a kitérők, vágányátszelések és vágányok építését, áramellátási hálózat és váltófűtés létrehozását, felsővezeték-tartó oszlopok, vízvezetékek és hírközlési kábelek cseréjét, csatornázásvédelmi munkákat, közvilágítás létesítését, út és közúti jelző építését is.
A munkavégzés a 24-es villamosvonal ideiglenes rövidítése mellett kezdődik meg, a munkálatok ezen szakasza még nem érintik a 2-es villamos forgalmát.
A kivitelező a BKV szerződött partnere, a Vasútépítők Kft. végzi.
A beruházás a tervek szerint az év végén érne véget, de dolgoznak a korábbi befejezés lehetőségének és feltételeinek megteremtésén – olvasható a közleményben.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Ketogén, 90 napos, mikrobiom- és kortizolcsökkentő: a divatdiéták akár be is válhatnak, de legalább egy baj biztosan van velük. Hogyan válasszuk ki a nekünk megfelelő módszert? Mennyi időt adjunk magunknak, ha a testsúlyunk 5-10 százalékát akarjuk leadni? Miért tartják még mindig a mediterrán típusú étrendeket a legjobbnak? Szűcs Zsuzsanna, a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének elnöke válaszolt.
Közel 36 millió eurót, azaz mintegy 14 milliárd forintot kér a felszámoló a Dunaferr padlót fogott hengerművének életképes részeiért.
Az viszont még nem dőlt el, meddig lesz elérhető.
A magyar miniszterelnök hatalma veszélyben van, de nem úgy, ahogyan azt várnánk.