Európában a Xiaomi első autója, megnéztük a 673 lóerős csúcsmodellt
A barcelonai MWC szakkiállításon testközelből ismerkedtünk meg a legújabb kínai elektromos autóval, a Xiaomi SU7-tel.
A barcelonai MWC szakkiállításon testközelből ismerkedtünk meg a legújabb kínai elektromos autóval, a Xiaomi SU7-tel.
Trendi külseje alapján japán vagy koreai modellnek is gondolható a turbós benzinesként és tisztán elektromos változatban hazánkba érkező Omoda 5, mellyel a hatalmas kínai Chery konszern egész Európát le kívánja támadni. Madridban teszteltük az ígéretes újdonságot, aminek végre az árát is sikerült megtudni.
A Cupra Born legújabb verziója 95 lóerővel erősebb az eddigi legpotensebb kivitelnél.
Az eredetileg ígértnél drágább lett a Chevrolet Equinox EV, de még így is egész versenyképes az ára.
A valaha készült legnagyobb Mini immár számos különböző hajtáslánccal kapható hazánkban.
A legújabb kompakt olasz villanyautó 2,5 millió forinttal drágábban nyit, mint a kis Fiat 500e.
A zöld rendszámos Maserati Folgore alapára nem sokkal 50 millió forint felett alakul.
Szemrevaló formaterv, egyedi hangulatú utastér, high-tech kijelzővarázslat, korrekt hatótáv és relatíve kedvező ár. Felettébb ígéretesnek tűnik a BYD tisztán elektromos kompakt SUV-ja, az Atto 3, de vajon akadnak-e hátulütői?
A triplamotoros Ford SuperVan 4.2 közel hangtalanul suhan igen komoly tempóval és akár 2 tonnás leszorítóerővel.
A Stellantis olasz márkája bemutatta a teljesen új Ypsilont, egy első körben tisztán elektromos hajtással elérhető stílusos és méregdrága prémium kisautót.
Megkezdődött a Renault Scenic E-Tech hazai forgalmazása, az újdonság két kivitelben kapható.
A vadonatúj Ford Transit Custom MS-RT szupersportosan néz ki, de semmivel sem erősebb az alapmodellnél.
A lokálisan zéró emissziós kukásautó egy teljes töltéssel mintegy 200 kilométert képes megtenni.
A Skoda Enyaq készleten lévő példányaira adott esetben igen komoly kedvezménnyel lehet lecsapni.
A közel 700 lóerős és akár 800 kilométeres hatótávú Xiaomi SU7 nem meglepő módon szupermodern műszerfalú.
A fejlesztők szerint az ilyen kis napelemes járművek nagy jövő előtt állnak.
A Stellantis olasz márkája előrukkolt a Fiat 600e villanyautó gyárilag tuningolt változatával.
A zöld rendszámos járművek 56 százaléka kizárólag elektromos hajtású.
A rendkívül alacsony légellenállású, de több mint 3 tonnás villanyautóban négy motor teljesít szolgálatot.
Két nagy favorit tűnik ki a mezőnyből.