Több hónapra teljesen lezárhatják az M30-as autópályát
Még három éve sincs, hogy átadták, máris gond adódott.
Még három éve sincs, hogy átadták, máris gond adódott.
Burkolatjavítás miatt torlódik a forgalom az M5-ös autópálya főváros felé vezető oldalán, az M0-s csomópont előtt.
Az útburkolatot is felújítják több mint 300 méteren.
Nem biztos, hogy betonnal vagy aszfalttal kell egyben tartani az utak fő alkotóelemét, a kőzúzalékot. Svájci kutatók azzal kísérleteznek, hogy a közönséges kötözőspárgához hasonló fonallal adják meg az út szilárdságát.
A rendőrök a helyszínelés miatt lezárták az autópálya fővárosból kifelé vezető oldalának egy sávját.
Magyarország erősödik.
A környéken élők nem kimondottan örülnek annak, hogy az utcák egyedi színes keréknyomos díszítést kaptak.
Tegnap futótűzként terjedt a debreceni "buzssáv" híre, most pedig itt a nyomdahiba megfejtése.
Egyre többen próbálják munkára fogni az utakra eső napfény energiáját, ám a kísérletekben még mindig jóval több az ígéret, mint a valódi haszon.
Ezen jelzések láttán jót derülhetünk, és egyben felmerülhet bennünk a kérdés, hogy ezt akkor így mégis hogyan gondolták a szakemberek?
A burkolat állapota csak az országos közutak 8,2 százalékán, 2553 kilométeren nevezhető jónak, megfelelőnek 6,5 százalék, vagyis 2009 kilométer, míg tűrhetőnek 20,8 százalék, 6433 kilométer minősül, a fennmaradó 64 százalék, majdnem húszezer kilométer minőségéről jobb inkább nem beszélni.
A gépkocsik féktávolságát lerövidítő, piros színű útburkolatot alakítottak ki az Erzsébet híd budai hídfőjénél. Magyar szabadalom és már a Nagykörúton is van ilyen.
A szegedi Gutenberg utca felújítása két hónapja készült el, ám máris "darabokban" állnak a felújított szakaszok - írja a Szegedma.hu