Lefulladt az ügyfélszolgálat, senki se hívja az Elműt
Műszaki okok miatt átmenetileg nem érhető el az Elmű-Émász telefonos ügyfélszolgálata – közölte az áramszolgáltató pénteken dél körül.
Műszaki okok miatt átmenetileg nem érhető el az Elmű-Émász telefonos ügyfélszolgálata – közölte az áramszolgáltató pénteken dél körül.
"Felháborítónak tartom, hogy információ nélkül, elsötétült lakásban ülök fél napja" - üzente a hvg.hu egyik olvasója a II. kerületből. Hasonló a helyzet a Pest megyei Sóskúton és Gödöllőn is. Budapest több más kerületéből is áramszünetről adtak hírt olvasónik, a Ráday utca egyik szórakozóhelyén például gyertyafény mellett ültek a vendégek tegnap este. Egy sashalmi fogyasztónak ma estére ígérték a hiba kijavítását. Az Elmű nem segít benne, hogy kiderüljön, milyen hiba merült fel, mennyire kiterjedt az áramkimaradás, és előreláthatóan meddig tart még. Közleményt azonban kiadtak az ügyben: türelmet kérnek.
Az országban elsőként Csongrád megyében született jogerős bírósági ítélet egy telefonos ügyfélszolgálat élőhangos bejelentkezésével kapcsolatban. Túl sokáig várakoztattak egy vonalban lévő ügyfelet a Telekomnál, a társaságot ezért a fogyasztóvédelmi felügyelőség döntésével egyezően elmarasztalták és megbírságolták.
A jelenleg Veszprémben működő ügyfélszolgálat részben a romániai Brassóba, részben Budapestre költözik. Az áttelepítést leépítéssel oldják meg, valamint azzal, hogy a lemorzsolódók helyére nem vesznek fel új munkaerőt. A sokat tűrt UPC-ügyfeleknek gyorsabb ügyintézést ígérnek.
Furcsa és ritka esetnek tűnt, hogy egy több százezres ügyfélkörrel dolgozó szolgáltató nem kezeli kellő körültekintéssel vevője panaszát, mely szerint hamisított aláírása került egy szerződésre. Az olvasói levelekből azonban az a kép rajzolódik ki inkább, hogy ez bárhol, bárkivel megeshet, és nemcsak nagy szolgáltatónál, hanem egy szimpla cipőboltban is.
Az ügyfélszolgálat leegyszerűsítve az a pont, ahol a kereslet panaszkodik a kínálatnak. Aztán ha nem jön be neki, amit hall, akkor vagy nem kereslet többé, vagy keres magának másik kínálatot.
A szegedi Xdroid magyar fejlesztői olyan alkalmazás prototípusán dolgoznak, mely az ügyfélszolgálati telefonbeszélgetések alatt valós időben kijelzi az ügyintéző számára a megfelelő értékesítési pillanatot, amikor a telefonáló nagy valószínűséggel rávehető egy termék vagy szolgáltatás vásárlására.
Magyarországon elsőként a Magyar Telekom vezeti be a hangazonosítást, mely nemcsak kényelmes, de az eddigieknél biztonságosabb ügyfél azonosítást tesz lehetővé.