#ügyfélszolgálat



Már nem is tudjuk, mihez kezdenénk ügyfélszolgálatok nélkül
 

Már nem is tudjuk, mihez kezdenénk ügyfélszolgálatok nélkül

Bár az ügyfélszolgálat szóról sokaknak elsőre a már kívülről fújt várakoztató zene ugrik be, érdemes belegondolni, hogy hány órányi sorban állást úsztunk már meg életünk során a különféle ügyfélszolgálatok munkatársainak, na meg persze a technikának köszönhetően. Lássuk, mi mindenre volt szükség ahhoz, hogy ma már akár egy robot segítségével is gyorsan és hatékonyan intézhessük az ügyeinket.

Telenor Telenor



Már megint újít az Aldi, a magyar vásárlók már ki is próbálhatják
 

Már megint újít az Aldi, a magyar vásárlók már ki is próbálhatják

Az Aldi Magyarország az Aldi nemzetközi hálózatán belül, és a hazai élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban is elsőként indította el chatbot-szolgáltatását a Facebook Messengeren. Az üzenetküldő szolgáltatásba beépített chatrobot a nap 24 órájában próbál válaszolni a beérkező kérdésekre, hiszen az információkhoz gyorsan hozzáfér, és meg is jeleníti azokat.

hvg.hu hvg.hu


25% ugorhat a bevételből azoknál a cégeknél, ahol nem tartanak fenn digitális ügyfélszolgálatot
 

25% ugorhat a bevételből azoknál a cégeknél, ahol nem tartanak fenn digitális ügyfélszolgálatot

A digitális forradalom az ügyfélszolgálatok munkáját is átalakítja, hiszen egyre terjednek a chatbotok, az automatizált hívások, és a mesterséges intelligenciával működő rendszerek. Az új technológiákkal egyszerre több platformon lehet sokkal több ügyfelet kiszolgálni, a hiányuk pedig hamar megbosszulhatja magát: az előrejelzések szerint 2019-re bevételük 25 százalékát is elveszíthetik azok a cégek, amelyek nem fordítanak kellő figyelmet a digitalizációra.

hvg.hu hvg.hu


Leépítés jöhet a Tescónál?
 

Leépítés jöhet a Tescónál?

A Magyar Idők londoni forrásra hivatkozva azt írja, hogy a Tesco magyarországi hipermarketeiben átalakítják a vevőszolgálati dolgozók feladatköreit, és ez akár létszámleépítéssel is járhat.

hvg.hu hvg.hu








Mire képes ma egy jó telefonközpont?
 

Mire képes ma egy jó telefonközpont?

Egy modern telefonközponttal nem csak az adott idő alatt lekezelhető hívások mennyisége növelhető, hanem akár az is megoldható, hogy otthonról dolgozzon az ügyfélszolgálatos.

hvg.hu hvg.hu