szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A napokban nagy figyelmet kapott az az eset, amikor a British Airways egyik utasa a nyilvánosság előtt panaszkodott az eltűnt csomagja miatt, amit az ügyfélszolgálatos nagyon rosszul kezelt. Már egyre nehezebb eltitkolni, ha valaki lekelezően bánik az ügyfelekkel: lehet a közösségi média segíthet abban, hogy akik alkalmatlanok erre munkára, azok ne dolgozhassanak hasonló pozícióban?

Egyre többen élnek a közösségi média adta lehetőségeivel és a nyilvánosság előtt osztják meg a kifogásaikat egy szolgáltatással kapcsolatban. Így tett nemrég Hasan Syed akinek az édesapjának a British Airwys elkeverte a csomagjait, és miután hiába próbált segítséget kérni tőlük, a Twitteren adott hangot elégedetlenségének. A légitársaság viszont több mint 7 órával a bejegyzés megjelenése után reagált, addig pedig már ezrekhez eljutott a tweet, sőt, több hírügynökség is feldolgozta az esetet.

A részleteket olvassa el a Jobline oldalán.

Magyar Péter is reagált Mészáros és Tiborcz duplázására

Magyar Péter is reagált Mészáros és Tiborcz duplázására

Pisszeghet, sípolhat, szisszenhet és pöföghet a befőttesüveg, de pont ez a jó: így  fermentáltunk savanyú káposztát

Pisszeghet, sípolhat, szisszenhet és pöföghet a befőttesüveg, de pont ez a jó: így  fermentáltunk savanyú káposztát

Leukémiában szenved Basar Asszad elűzött szíriai diktátor felesége

Leukémiában szenved Basar Asszad elűzött szíriai diktátor felesége

Lecserélik a Posta elnök-vezérigazgatóját, távozik Balczó Barnabás

Lecserélik a Posta elnök-vezérigazgatóját, távozik Balczó Barnabás