szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A napokban nagy figyelmet kapott az az eset, amikor a British Airways egyik utasa a nyilvánosság előtt panaszkodott az eltűnt csomagja miatt, amit az ügyfélszolgálatos nagyon rosszul kezelt. Már egyre nehezebb eltitkolni, ha valaki lekelezően bánik az ügyfelekkel: lehet a közösségi média segíthet abban, hogy akik alkalmatlanok erre munkára, azok ne dolgozhassanak hasonló pozícióban?

Egyre többen élnek a közösségi média adta lehetőségeivel és a nyilvánosság előtt osztják meg a kifogásaikat egy szolgáltatással kapcsolatban. Így tett nemrég Hasan Syed akinek az édesapjának a British Airwys elkeverte a csomagjait, és miután hiába próbált segítséget kérni tőlük, a Twitteren adott hangot elégedetlenségének. A légitársaság viszont több mint 7 órával a bejegyzés megjelenése után reagált, addig pedig már ezrekhez eljutott a tweet, sőt, több hírügynökség is feldolgozta az esetet.

A részleteket olvassa el a Jobline oldalán.

Már jobb a helyzet, de még rengeteget kell tanulnunk: így lehetünk felelős állattartók

Már jobb a helyzet, de még rengeteget kell tanulnunk: így lehetünk felelős állattartók

700 kilométeres hatótávú vadonatúj Hyundai villanyautó érkezett

700 kilométeres hatótávú vadonatúj Hyundai villanyautó érkezett

Számítógép helyett okostelefon: asztali módot kap az Android

Számítógép helyett okostelefon: asztali módot kap az Android

Úgy néz ki, mint egy kávétermosz, és akkora is az új kínai drón, ami gránátokkal lepi meg az ellenséget

Úgy néz ki, mint egy kávétermosz, és akkora is az új kínai drón, ami gránátokkal lepi meg az ellenséget