Matthew McConaughey kétdimenzióssá válik – itt vannak a kedvenceink az idei Super Bowl-reklámokból
Amerika legfontosabb sporteseménye, egyben legfontosabb televíziós eseménye is Super Bowl, amelyre mindig előkerül egy sor kreatív reklám is. Mutatjuk a hét kedvencünket.
hvg.hu
Visszatért a Wayne’s World
A nyolcvanas évek végén a Saturday Night Live-ban tűntek fel először, majd két filmet is kaptak. A Mike Myers és Dana Carvey által megformált Wayne és Garth ezúttal az Uber ételkiszállítót reklámozza. Kicsit öregebbek, kicsit ráncosabbak, de ugyanolyan kócosak és idétlenek, mint annak idején.
Travolta újra táncol
John Travolta ezúttal a lányával táncolja el a 43 évvel ezelőtt bemutatott Grease ikonikus jelenetét. A Scotts Miracle-Gro reklámjában a pár TikTok videót készít, de feltűnik még néhány híresség, például Martha Stewart és Leslie David Baker.
Jason Alexander visszaköveteli az arcát
A mosóporreklámban egy kedvelt pulóver kalandjait láthatjuk, amelyen a Seinfeld sztárja, Jason Alexander látható. A pulcsit azonban a kamasz tulajdonosa mindenféle szennyezésnek teszi ki, ezért előbb-utóbb ki kell mosni. Erre pedig ott a Tide.
Tánc Dolly Partonra
Az Oscar-díjas Damien Chazelle rendezésében a Squarespace hirdetése arra ösztönzi a vállalkozókat, hogy éljenek „5-től 9-ig” a hobbijuknak. Mindezt Dolly Parton (aki legutóbb azért került a hírekbe, mert kétszer is visszautasította Trump kitüntetését) klasszikus slágere ihlette, és az embernek tényleg táncolni támad kedve a klip láttán.
Ki ette meg a Cheetost?
Egy családi drámába csöppenünk bele, amikor is Ashton Kutcher azzal vádolja feleségét, Mila Kunist, hogy ellopta a Cheetos Crunch Pop Mixet, ő azonban mindent tagad, végül Shaggy próbálja megoldani a helyzetet 2000-es slágerével.
Amikor egy csipsz menti meg a 2D-s Matthew McConaughey-t
Elég bizarr, ahogy kétdimenziósan kinéz Matthew McConaughey: elfújja szél kutyasétáltatás közben, vagy beszívja a porszívó a lábát. Szerencsére van csodaszer! A Doritos 3-D chip megmenti, kiterjeszti az újabb dimenzióra. Igaz, ebből újabb kalamajka keveredik.
A Ford szerint hamarosan visszatér a régi életünk
A Ford reklámja bemutatja a koronavírus elleni küzdelmet, és azt állítja, hogy „hamarosan olyanok leszünk, amilyenek voltunk – meghatóak, szeretők, élők”. Így legyen!
Még több Élet + Stílus a Facebook-oldalunkon, kövessen minket:
Orbán Viktor bejelentése alapján 3 százalékos kamatozás mellett kaphatnak lakáscélú jelzáloghitelt azok, akik első ingatlanjukat vásárolnák meg. De mennyit nyerhetnek az érintettek az új kölcsön indulásával? Hogyan hathat az új támogatás a lakáspiacra? Milyen feltételei lehetnek? A Bankmonitor szakértői elemezték a bejelentést.