Mindenki akkumulátorgyárat épít hirtelen: 50 üzem épülhet Európában
Az európai autógyártók lemaradtak némileg a villanyautók legfontosabb összetevőjének saját előállításában. Most egyszerre próbálják behozni a hátrányt.
Az európai autógyártók lemaradtak némileg a villanyautók legfontosabb összetevőjének saját előállításában. Most egyszerre próbálják behozni a hátrányt.
A Lorinser a jelek szerint az orosz technikától sem idegenkedik.
Nemcsak az autók piaci helyzete alakul át jelentősen, többek közt a mobilitási szolgáltatók egy kaptafára készülő közlekedő dobozai miatt, hanem a nagyfokú robotizáció révén a gyártásuk is.
Hamarosan legördülnek a gyártósorokról az első német Teslák, de a gyártás felfuttatása hosszabb időt vehet igénybe.
A ruha nem csupán hasonlított egy F1-es öltözékre, tényleg valódi volt.
A Corvette-ek egyes generációinak elnevezésében létezett a Stingray megjelölés, amelyet az elektromos hajtással is megtámogatott modell esetében picit átszabtak.
Megérkezett a Caddy alapokon nyugvó új Ford Tourneo Connect.
Az olasz piacon, ahol hagyományosan kedveltek a kisebb méretű autók, a Dacia Spring igen jól szerepel.
A Cullinan különleges védelmet kínáló kivitelének alaposan megkérik az árát.
Az elektromos szabadidő-autó a VW ID.4, a Skoda Enyaq iV és a Kia Niro EV új kihívójának tekinthető.
Az Innovációs és Technológiai Minisztérium szerint a jövő autósai sokkal jobban felkészülnek a forgalomban tapasztalható kihívásokra, ha valós körülmények között tanulnak.
Az akár 7 üléses változatban is kapható új hibrid Fordok 190 lóerős teljesítményűek.
Itt a bizonyíték arra, hogy egy modern sportautóba még 2021-ben sem feltétlenül kell 1000+ lóerő.
Az egyik nem engedi rányitni az ajtót a hátulról érkező bringásokra, a másik pedig sci-fi hangulatú digitális visszapillantó megoldással sokkol. Meghajtottuk a Toyota prémiummárkájának új divatterepjáróját és szedánját.
A jól ismert német tuningház motorteljesítmény, aero, felfüggesztés és némi optikai átalakítást is végrehajtott a legfrissebb M3-ason. És erre jár a négy év garancia is.
Adnak még jó másfél évtizednyi kifutást a hagyományos motoroknak, de már látják az időpontot, mikor jön el véglegesen az elektromos korszak.
Az 5,21 méter hosszú német elektromos autó megkapta a hivatalos EPA minősítését.
Jelenleg a világ autóinak mindössze egy százaléka elektromos hajtású.
A tisztán elektromos hajtásláncú autók sokkal kevesebb alkatrésszel rendelkeznek és teljesen más felépítésűek, mint belsőégésű motoros társaik, ami komoly hatást gyakorol az iparágra.