Úgy tűnik, a magyarok megszokták a maszkot, több plázában balhé nélkül zajlott a vásárlás
A kereskedelmi szövetség főtitkára szerint a többség már megszokta a járványhullámok miatti figyelmeztetéseket, így azokat betartva vásárol.
A kereskedelmi szövetség főtitkára szerint a többség már megszokta a járványhullámok miatti figyelmeztetéseket, így azokat betartva vásárol.
Újból előtérbe került a vita, amely arról szól, miért a külföldi áruházláncoknál költik el a pénzüket a magyarok, és ott miért külföldi árukat tesznek a kosarukba. A kormány az elmúlt 11 évben számtalanszor ment neki a multicégeknek, ennek hatására egyre nő is ezeknél a hazai termékek aránya, ám ennek van egy komoly korlátja.
Lázár János a minap egy interjúban kelt ki hevesen a külföldi diszkontláncokkal szemben.
Csekély hatása volt a járványnak a játékok kiskereskedelmi forgalmára, de arra, hogy miként vesszük meg őket, már annál nagyobb: egyre inkább az online térbe tevődik át a forgalom. Eközben a játékpiacon is globális trenddé válik a fenntarthatóság.
A hirtelen lehűléssel hozzák összefüggésbe a megnövekedett rendelésszámot.
Vannak ugyan olcsóbb termékek, de milyen az összkép? És ha a fizetésekkel vetjük össze?
A legkisebb falu a 34 lakosú Megyer. A kérdés, miből fognak tudni megélni az üzletek.
Az energiapiaci válság megmutatkozik a dísznövények, cserjék, fák árában is.
Sorban állnak az emberek vécépapírért a szupermarketekben, mert tartanak attól, hogy kifogy a készlet. A nagy áruházláncoknak óriási veszteséget okozhat az áruhiány, amelynek a hátterében megint csak az van, hogy kevés a sofőr a szigetországban.
Laboratóriumban vizsgáltattak meg 20 párásítót és aromadiffúzort a fogyasztóvédelmi szakemberek. Kiderült, többségük esetében túl nagy a kockázata, hogy fertőzést, és akár súlyos tüneteket is okozhatnak. Nagy részüket ki is vonják a forgalomból.
Nő a diszkontok népszerűsége, de vele együtt a munkaerőhiány is: már a szakirányú diploma sem előfeltétele annak, hogy valaki vezető legyen az Aldinál, de ezzel nagy nyomás is jár.
Ma már nem csak az olcsóság miatt választják a vásárlók ezeket az üzleteket – derül ki a GfK felméréséből.
A G7 szerint már folynak a tárgyalások, de a két boltlánc azt közölte a lappal, hogy nem eladóak.
Bezárult az eddig sok üzlet által kihasznált kiskapu.
A könnyen megközelíthető, környezetbarát, külső zöldterületekkel is rendelkező bevásárlóközpontokat választják a legszívesebben a Budapesten és annak vonzáskörzetében élők, de nagy részük nem vásárol, csak nézelődik.
Leginkább a cukor, a búza és a növényi olajok drágultak a világban.
A magyarok harmada jobban megnézi most, min spórolhat, mint a járvány előtt.
Az év közepére tudtak már a tavaly tavasz előttinél jobban teljesíteni a drogériák.
Épp csak kinyitott Magyarországon a cseh hátterű netközért, a Kifli.hu, mikor beütött a járvány, megtízszerezve a rendelések számát. A pandémia azonban messze nem az egyetlen hajtóerő: a magyar élelmiszer-e-kereskedelemben még rengeteg potenciál van, a Kifli.hu-nál akár három számjegyű éves növekedéssel számolnak középtávon - mondta el a hvg.hu-nak Peter Klekner ügyvezető.
Háromszáz telephelyből kétszáznál, kilenc internetes áruházból pedig ötnél találtak valamit.