Árulni sem lenne szabad egy fogfehérítőt, a GVH most másodszor tiltotta be a reklámjait
A BrightWhite fogfehérítőt forgalomból kitiltottként tartja számon a Nemzeti Népegészségügyi Központ is.
A BrightWhite fogfehérítőt forgalomból kitiltottként tartja számon a Nemzeti Népegészségügyi Központ is.
A nagyobb termékeket házhoz szállítják, a kisebbeket autó nélkül vihetik el a vevők.
Bármilyen furcsa első ránézésre, egyáltalán nem biztos, hogy hatalmas drágulást hoz a bérek emelkedése. Egy-egy szektor állami támogatása ennél sokkal könnyebben okozhat áremelkedést. De nagy kérdés az is, mennyire hiszik el az emberek, hogy vége a válságnak, és bátran költhetik a pénzüket.
Az újranyitás utáni időszakban sem túl jó a bolti forgalom, áprilishoz képest alig 0,1 százalékos növekedést mért a KSH, csak akkor tűnik szépnek a szám, ha az egy évvel korábban, az első hullám alatti lezárások idején mért adatokhoz viszonyítunk.
Az áruházlánc szerint vásárlóik és a munkatársaik semmit sem éreznek majd a változásból.
Nagyot ugrott az utóbbi időben mind a bankkártyás fizetések száma, mind az online vásárlások aránya. Nem mindegy tehát, hogy milyen benyomások érik webshopokba özönlő felhasználók szépen bővülő tömegeit. Ehhez adunk néhány tippet.
Még a szaküzletekben kapható töltők között is találtak veszélyeset.
Kölcsönösen eltörlik a polgári repülőgépgyártást sújtó büntetővámokat.
A nemzetközi piacon is jelentős e-kereskedelmi portálokat üzemeltető hazai Stylers Group alapító-vezérigazgatójával, Gönczy Gáborral beszélgettünk.
A táblás csokik fogytak a legjobban tavaly, de az édességek piaca sem úszta meg az alapanyagok árrobbanását a Mondelez Hungária ügyvezetője szerint.
Az elmúlt évtizedek során jelentősen átalakultak bevásárlási szokásaink, köszönhetően annak is, hogy a boltok polcain ma már a kínálat is sokkal szerteágazóbb, és szinte minden igényt kielégít. Egy harminc éve rendszeresen vásárlótól kérdeztük meg, hogyan változott az évek alatt a bevásárlás.
A Brexit utáni kereskedelmi egyezményeket hozott tető alá Nagy-Britannia Norvégiával, Izlanddal és Liechtensteinnel.
Egy gép meghibásodása miatt kerülhetett fémszennyeződés a Brumi mortadellába.
138 milliárd forinttal növelte 2020-ban a Lidl a bevételét, így a napi fogyasztási cikkeket árusító üzletek listájának élére került. Az eddig első helyezett Tescót a Spar is megelőzte.
Idén májusban már majdnem annyi lakás cserélt gazdát, mint 2019-ben, a járvány előtt.
Az ITM megvizsgált 120 terméket, és kiderült, a harmadukból rosszabb minőség került a magyar boltokba. Egy év múlva viszont már büntethető lesz a kettős minőség.
Olcsóbb a házhozszállításnál és járvány idején biztonságosabb az áruházaknál.
Az iparcikkeket kínáló üzletek 150 milliárd forintot buktak 2019 azonos hónapjához képest.
A GVH 200 millió forintra büntette az eMAG online áruházat a 2018-as Black Friday-kampány miatt, a cég erre vállalkozásokat segítő programot indít, és kedvezménykuponokat ad a vásárlóknak.
A 65 grammos csokoládés chia magos termékről van szó.