Több belföldi és külföldi vonatot is érint a vasárnapi óraátállítás
Néhány nemzetközi járatnak útközben kell átváltania a téli időszámításra.
Néhány nemzetközi járatnak útközben kell átváltania a téli időszámításra.
Járatsűrítésekkel, rendkívüli járatok indításával és nagyobb befogadóképességű járművek forgalomba állításával segíti a BKK a halottak napja előtti közlekedést a budapesti temetőknél. Az autóval érkezőknek több lezárásra érdemes felkészülniük.
Óraátállítás, mindenszentek, hosszú hétvége – a vonatok és a buszok megpróbálnak igazodni az elvárásokhoz.
Interjút adott Váradi József, a Wizz Air elnök-vezérigazgatója a Corrierének, amelyben beszélt a Ryanairrel való rivalizálásukról, az olaszországi terjeszkedésről, arról, hogyan tudtak a válságban talpon maradni, miért akarták megvenni az Easyjetet és hogy mit üzen a tönkrement Alitaliából alakult Ita Airwaysnek.
Többször is lebukott az elmúlt években, és párszor el is tiltották a vezetéstől.
Lázár János korábban 30-35 percet ígért.
Nem könnyű most ezeken az utakon közlekedni.
Budán egy műszaki hibás jármű miatt kellett lezárni egy sávot.
A CO2 kibocsátás csökkentése mellett a repülési tervek módosítása is sokat segíthet a klímakatasztrófán, ráadásul ennek még a költségei sem olyan magasak.
A cél pont az, hogy megtévesszék az autósokat, és elérjék, hogy szabályosan közlekedjenek.
Térképen mutatjuk a forgalomkorlátozásokat.
Egy éve üzemel a kerékpárút, amelynek világít a burkolata; a kísérlet annyira bevált, hogy az új bicikliutak mellett más utakon is kipróbálják a módszert.
Hamarosan nyolc kerékpárúton lehet majd találkozni világító burkolati jelekkel.
Évente kétezer alkalommal akad meg a tömegközlekedés olyan autósok miatt, akik úgy teszik le a kocsijukat, hogy nem lehet elférni mellettük.
A Hamburgban bemutatott vonat nem külön zárt pályán közlekedik majd, hanem ugyanott, ahol a többi. Az első négy szerelvény már decemberben forgalomba áll.
Az autós a láthatósági mellényét lobogtatva a szélső sávban próbálta megállítani az autókat.
Egyformán érintett minden korosztály. Volt olyan, hogy 26 kilométert autózott valaki szemben a többi autóssal.
A közúti halálesetek számának csökkentése érdekében ideje volna bevezetni a nulla alkoholszintet a volán mögött - véli az Európai Parlament.
Ötödik részénél tart a sorozat.
Nem csak a műszaki felszereltséget nézik.