Újra van közvetlen vasúti járat Kijev és Budapest között
A 2022-es orosz invázió után szűk három év kellett a járat újraindításához.
A 2022-es orosz invázió után szűk három év kellett a járat újraindításához.
Majdnem sikerült a rosszra még egy lapáttal rátenni.
Fokozott ellenőrzésre kell készülniük az autósoknak az ünnepek előtt.
Az erős szél nehezíti az összehordott hulladék oltását a Nyugati pályaudvarról kivezető sínek mellett.
Sokkal több baleset történik a vasúti átjárókban, mint egy éve, a halálozási szám pedig már több, mint duplája a tavalyinak – tette közzé a MÁV.
A Közlekedési Múzeumnak nem volt rá pénze, így a MÁV karbantartási keretéből fizettette ki Lázár János minisztériuma a kormányzó vasúti kocsijának restaurálását. A konyha-étkezőkocsit szinte a semmiből építették újjá, mahagóni falburkolattal és francia selyemkárpittal borították, a számla végösszege 200 millió forint lehetett. Közben a MÁV-nál gyakran alig jut pénz a közforgalmú járművek életben tartására.
A Kúria megsemmisítette a fővárosi rendeletet.
Az énekes szolgálat közben megsérült, vagy hősi halált halt rendőrök családját segítő szervezettől származó igazolványát mutogatta a vele szemben intézkedő köztereseknek.
A szakaszon eddig is csak sebességkorlátozás mellett közlekedhettek a vonatok, az elmúlt napok esőzései után azonban halaszthatatlanná vált az amúgy is tervezett felújítás.
Emellett pedig régi kocsik felújítására és használt járművek bérlésére is készül a vasúttársaság, hogy kiszolgálja az egyre nagyobb utasközönséget.
70 km/h helyett 50 lesz a megengedett tempó a Megyeri út egy részén.
A miniszter szerint a kegyelmi botránynak hosszantartó politikai következményei lehetnek.
Minden nap meg tudják lepni az autósok a közútkezelőt.
A politikus azt ígéri, a Podmaniczky Mozgalom minden lehetséges eszközzel küzdeni fog a pályaudvarok területeinek átadása ellen.
A jegyellenőrök mellett az utaskoordinátorokat és a BKK biztonsági szolgálat dolgozóit is felszerelik.
Évi átlag 83,5 ezer forint vs. 53,6 ezer. Közben egy év alatt a kárráfordításoknál kétszer gyorsabban nőtt a kgfb-átlagdíj.
Ismét nehezen indult a hét a MÁV-nál.
Az utóbbi két hétben ez már a harmadik ilyen eset.