Új vezetőt kapott itthon a Vodafone
Bányai Tamás az Epic Malta mobilszolgáltató éléről érkezett a Vodafone-hoz.
Bányai Tamás az Epic Malta mobilszolgáltató éléről érkezett a Vodafone-hoz.
A gyorsétteremlánc apróbbakat csavart a burgerek készítési folyamatán, így kicsit megváltozott ezek íze és állaga. A folyamat hónapokkal ezelőtt indult meg, és mostanra az összes magyarországi étterembe begyűrűzött. Megkóstoltunk három szendvicset, és arra jutottunk, hogy a módosításokat valószínűleg csak a hardcore mekisek veszik észre, kivéve a Big Mac salátaváltozását: az a kocamekiseknek is egyből fel fog tűnni.
Kedden szavazott az ácsi képviselőtestület arról, mikor tartsanak lakossági fórumot a település délnyugati határába tervezett katódgyárról: októberre tűzték ki. Az ülésre sok helyi civil is kíváncsi volt.
Hogy mennyibe kerül majd a töltés, egyelőre nem tudjuk.
Négy év alatt 73 milliárd forintot kaptak kormányközeli vállalkozások az állami szerencsejáték-vállalattól.
28 összeszerelő sor leállt Japán 14 Toyota-gyárában. Annyit lehet tudni, hogy a számítógépes rendszer romlott el, de hogy mi okozta a hibát, azt még vizsgálják.
A tartalomgyártók száma majdnem felével nőtt 12 hónap alatt.
Tavasz után ősszel is újra megrendezi hibrid állásbörzéjét a HVG. Október 4–5-én a Papp László Budapest Sportarénában személyesen találhatják meg a munkaadók új kollégáikat, míg az ezzel párhuzamosan futó online állásbörze október 6-ig tart. Kiállítóként még nem késő standot foglalni, és érdemes sietni, a legjobbak gyorsan elkelnek. Megmutatjuk, mit lehet kihozni a HVG Állásbörzéből.
Nincs még elég információ a katódgyárral kapcsolatban, ezért később szeretnék megtartani az arról szóló lakossági fórumot Ácson. A soron következő testületi ülésen dönthetnek arról, hogy visszavonják-e a fórumról szóló korábbi határozatot.
Mindhárom fővárosi áruházban bevezették az újítást.
Évi egy terawattnyi energiát felhasználva termelne 900 dolgozó évi 100 ezer tonna katódport az Ács mellé tervezett kínai hátterű katódgyárban. A Bamo Technology vezetése a Magyarországon megjelenő kínai akkumulátoripari szereplők közül elsőként állt ki újságírók elé, hogy részletezze a sok indulatot kiváltó, több mint 530 milliárd forintos beruházást. Mennyi energia kell a katódgyártáshoz? Hogy szállítják az alapanyagot és a végterméket? Honnan lesz munkaerő, és hol laknak majd? Mennyit hoz a konyhára? Itt vannak a válaszok.
Előbb kell fizetni a számlákat, mint ahogy a bevételek jönnek, és a beruházások is forrást igényelnek – indokolta az olajcég a Mohu-ban történt tőkeemelést.
Kilenc taxiengedélyt vontak vissza, a taxitársaságok munkatársai is szabálytalanok voltak.
Lassan két éve vállalta az Aldi, hogy a friss hús, a tojás, valamint sok tejtermék is tisztán magyar forrásból lesz elérhető. Most összesítették, milyen a magyar áruk aránya, és mennyi pénzt kapnak a magyar beszállítók.
Naponta egy panaszt kapott a GVH arról, hogy nem kapják meg a szálláshely-szolgáltatók a szállásdíjat, most az egész ágazatra kiterjedő vizsgálatot indítanak.
A román légitársaság kereskedelmi okokra hivatkozik.
A tavalyi választásokon pártjával induló Gattyán György, Magyarország harmadik leggazdagabb embere és üzlettársa, Huszár Viktor startuppereket keres a most induló akadémiához.
A gazdasági környezet és a megváltozott légkör miatt döntött így.
Kívülálló okokkal magyarázzák, hogy eddig csak veszteséget termelt a közel ötmilliárd állami forintból megvalósított tiszai nyaralóhajózási program. A Mahart Zrt. most B-tervvel reméli fellendíteni a programot: szállásként is kínálja a kikötőben álló folyami jachtokat, és akár egy napra is kiadja majd a hajókat. Az idei szezonban egy hajót átlagosan 15 naponta vittek el a vendégek, átlagosan négy napra.