A Budapest Airport tulajdonosa megtehette az első lépést az eladás felé, átvilágítják a céget
Az AviAlliance szerint a magyar kormány elfogadta a feltételeket a hivatalos tárgyalások megkezdéséhez.
Az AviAlliance szerint a magyar kormány elfogadta a feltételeket a hivatalos tárgyalások megkezdéséhez.
A világ legnagyobb, több mint százéves cégéből viszonylag gyorsan lett egy szinte mindent eladni kívánó, végül feldarabolásra ítélt vállalkozás. De mi vezetett idáig?
A vevő a Budapesten is működő TIER.
A gondok az egyik magyar gyártó szerint legfeljebb 2023 vége felé oldódhatnak meg.
Valójában nem is egyetlen napról van szó, hanem 11-ről, ami alatt minden akciós. A cég azonban így sem lehet teljesen elégedett.
A BÁV Zálog szerint a cégek háromnegyede kevesebb év végi forgalommal számol idén.
A gyereket nevelők előzetes egyeztetés nélkül dolgozhatnak otthonról, a munkaidő után pedig a dolgozót nem keresheti a főnöke – döntöttek Portugáliában.
Több tippet is ad az áruházlánc, amivel a vásárlók ki tudják szúrni a kamuposztokat.
A Woltot 2014-ben alapították meg Finnországban.
Az Európa Ázsia Kft.-nél tavalyi bevételként 16,9 milliárd forintot számoltak el, miközben az előző évben csupán 276 millió folyt be a kasszába.
A vendégeket várhatóan 2024-től fogadják majd.
A boltokban továbbra is lehet vásárolni, a weben azonban nem.
A cég ettől függetlenül arra buzdítja a dolgozókat, hogy oltassák be magukat.
Egy sor szervert kellett lekapcsolniuk. Európa-szerte több üzlet is érintett, elsősorban a pénztárgépek nem működtek megfelelően.
A cégek 2 és 10 millió forint közötti összeghez juthatnak, amit beruházásra, eszközbeszerzésére, korszerűsítésre vagy képzésére fordíthatnak.
Több meghatározó folyamat – a digitalizáció, a közösségi média térnyerése és a járvány – előtérbe hozta, amire a magyar cégek már egyre nagyobb figyelmet fordítanak: az ügyfélközpontúságot. Szakértők mondják el, miért kifizetődő, ha egy cég külön ügyfélstratégiával rendelkezik, és hogy az ügyfélélmény jóval több divatos kifejezésnél.
Jellinek Dániel cége kormányzati milliárdokból húzhatja fel Minaro Hotel Tokajt, és az infrastruktúrára is jutott közpénz.
Megnőttek a nyersanyagárak is, ezt pedig az IKEA a vásárlóira terheli.