szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Több tippet is ad az áruházlánc, amivel a vásárlók ki tudják szúrni a kamuposztokat.

Összeállított a Lidl egy kisokost, mert rengetegen visszaéltek a Facebookon és az Instagramon a cég nevével, illetve logójával. Többek között volt, amikor a Lidl nevében kamu nyereményjátékot hirdettek, egy alkalommal pedig terméktesztelőket. A közös a két esetben, hogy az emberek adatait akarták így megszerezni csalók.

Az áruházlánc a Facebook-posztjában azt kéri elsőként, hogy a Lidl-s posztoknál keressék a kék pipát, mert ez azt jelzi, hogy a Facebook és az Instagram által hitelesített, ellenőrzött profilról van szó.

Ha gyanús az oldal, akkor azt ajánlják, ellenőrizzék a nevét: „Oldalaink hivatalos neve: Facebook – @LidlMagyarorszag; Instagram – @lidlhu” – írják.

Amennyiben hamis oldalra bukkanna a júzer, azt szeretnék, ha jelentenék az illetékes közösségi oldal felé. Úgy vélik, így másokat is megvédhetnek attól, hogy csalás áldozatai legyenek.

Ha egy oldaltól olyan személyes megkeresést kapsz, amire nem számítottál, semmiképp ne válaszolj/reagálj rá, amíg nem ellenőrizted a forrás hitelességét

 – tették hozzá.

* * * Támogatott hitel vállalkozások számára

A Széchenyi Kártya Program némileg megváltozott feltételekkel, Széchenyi Kártya Program MAX+ néven folytatódik 2023-ban. Ennek köszönhetően év végéig fix 5 százalékos kamat mellett kaphatnak kölcsönt céljaik megvalósításához a vállalkozások. Ez a jelenlegi piaci kamatozású vállalkozói hitelekhez képest 12-18 százalékos kamatelőnyt jelent. A Bankmonitor Széchenyi Hitel kalkulátorával a vállalkozások ellenőrizhetik, hogy milyen támogatott hitelt igényelhetnek.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!