Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Egy litván sörfőzde azzal haragította magára a katolikus egyházat, hogy sörének reklámjában fülhallgatós Jézus-portrét használ – írja az euractiv.hu.
A Kalnapilis-Tauras cég söre mellé ingyen-CD-t ajándékoz, amelyen litván etno-slágerek találhatók. Az akció reklámjában a sörösüveg címkéjén Jézus fából készített szobra látható, s a töviskorona fölé fülhallgatót rajzoltak.
Kanunas érseke, Sigitas Tamkevicius szerint a reklám sérti a hívők érzékenységét. Az egyházi vezető szerint a katolikus szimbólumok kereskedelmi célú használata elfogadhatatlan és megmagyarázhatatlan, különösen, ha alkoholtartalmú italról van szó.
A sörgyár az egyházi tiltakozás ellenére sem állítja le a kampányt. Indokuk az, hogy Jézus képét „nem egyházi szimbólumként használták fel, hanem mint az ország népi kultúrájának részét”.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Számos ponton változik az adózás rendje 2025-ben. Bemutatjuk a cégvezetők figyelmére is érdemes, jelentősebb változásokat.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Érkezik a magyar fesztiválkultúra történetét feldolgozó dokumentumfilm. Arról, hogy miért és hogyan rendeződik át manapság a hazai fesztiválpiac és hogy szeretnek-e egyáltalán a fiatalok fesztiválozni és sörözni, a rendezővel, Csizmadia Attilával beszélgettünk.
15–9-re nyertek a mieink.