szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A Vodafone Magyarország a mobiltávközlési piacon első az egy előfizetőre jutó átlagos havi bevétel (ARPU) alapján - jelentette ki Vitai Attila, a társaság leköszönő vezérigazgatója. A társaság 2005-ös adatai szerint az egy előfizetőre eső havi átlagos bevétel valamivel meghaladta az 5 ezer forintot.

A tavalyi év végén 2 millió ügyfele volt a cégnek és a 2005-ös árbevétel 96 milliárd forintot tett ki - mondta Vitai Attila, a társaság leköszönő vezérigazgatója, aki összehasonlító számot nem említett és a korábbi közlésekből sem derül ki erre vonatkozó adat.

Babis Mazarakis, a cég új vezérigazgatója jelezte, hogy a Vodafone Magyarországnál az elkövetkező 2-3 évben dinamikus növekedés várható. Megjegyezte, hogy a piaci részesedés emelkedését tekintve nem reális cél leelőzni a konkurens cégeket.

Ha nem is kívánunk a piac legnagyobb cégévé válni, de a szolgáltatásokat tekintve a legjobbjává igen - emelte ki a vezérigazgató. Jelezte, hogy vonzó ajánlatokkal kell előrukkolni, ehhez pedig saját befektetésekre lesz szükség. Babis Mazarakis nem árult el részleteket az új ajánlatokról.

Az idén áprilisban a három magyarországi mobilszolgáltató előfizetőinek száma 0,08 százalékkal, mintegy 8 ezerrel, 9,414 millióra emelkedett a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) legutóbbi közlése szerint.

Az előfizetői szám alapján a T-Mobile részesedése a március végi 44,91 százalékról 44,95 százalékra emelkedett, a Pannon piaci részesedése 33,17 százalékról 33,25 százalékra nőtt, a Vodafone piaci részesedése pedig 21,94 százalékról 21,8 százalékra csökkent áprilisban.

A forgalmazásban részt vevő ügyfelek száma alapján, április végén a T-Mobile piaci részesedése 45,00 százalékról 44,98 százalékra, a Pannon részesedése pedig 33,59 százalékról 33,58 százalékra csökkent, míg a Vodafone piaci része a márciusi 21,41 százalékról 21,44 százalékra emelkedett.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

hvg.hu Gazdaság

Megtévesztette a fogyasztókat a Vodafone

A GVH szerint a Vodafone a fogyasztók megtévesztésére alkalmas magatartást tanúsított a külföldről kezdeményezett telefonhívások reklámozásánál. A céget kétmillió forintnyi bírság megfizetésére kötelezték.