szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Válogatás médiabloggerünk elmúlt heti terméséből.

„Web first” a gyakorlatban

Ez év júliusában a brit lapok közül elsőként a Guardian tért át  arra a meglepő gyakorlatra, hogy a friss híreket nem aszalja a következő reggelig, hanem a lehető leggyorsabban kirakja őket a webre. A lépést részben a józan ész indokolta, részben meg a szintén józan üzleti megfontolás.

A Yahoo és a napilapok szövetsége

Úgy tűnik, hogy a „print” világ feladta a reménytelen harcot, áttértek a szövetségi rendszerek kialakítására az online világban.

Az RTL Klub bekeményít

Akárhogy is, az önkéntesek, akik a kereskedelmi tévék műsorainak részleteit terjesztik, vagyis azokat népszerűsítik, köszönetet érdemelnének. Olcsó és igen hatásos marketing ez, nem tiltani kéne, hanem jutalmazni. Egyébként a tévétársaságok tanulhatnának azoktól a pornószolgáltatóktól, akik már régen rájöttek, hogy a videómegosztók igazi marketing-paradicsomok.

Profik és amatőrök egy pályán

A NewAssinmnet lényege az „amatőrök” és „profik” közti együttműködés, az információ és a tudás megosztása. A civilek azok, akik sokféle, az újságírók számára gyakran láthatatlan információkhoz is hozzájutnak, de ezeket csak a gyakorlott újságírók képesek megfelelő színvonalon feldolgozni.


 

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!