Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Húsz százalékkal nőtt a román sörpiac 2007 első hat hónapjában a tavalyi hasonló időszakhoz képest. A szerdai román média a román sörgyártók egyesületének adataira hivatkozva közölte, hogy az országban az első hat hónap alatt több mint 10 millió hektoliter sör fogyott el, ami húsz százalékos növekedést jelent tavalyhoz képest.
Az első négy legnagyobb multinacionális szereplő – a Heineken Romania, az InBev Romania, az United Romanian Breweries Bereprod és az Ursus Breweries – az idei első félévben 7,29 millió hektorliter sört értékesített. Az összesen hetven százalékos piaci részesedésű vállalatok együtt 30 százalékos eladás-növekedést regisztráltak.
A gyártók a sikeresebb eladást a románok vásárlóerejének növekedésével és a melegebb időjárással magyarázzák. A Cotidianul című napilap emlékeztet, hogy tavaly egész évben a románok 17,7 millió hektoliter sört fogyasztottak, s ebből 12,6 millió hektolitert az első négy piaci szereplő értékesített.
A Heineken Romania a Golden Brau, a Silva, a Bucegi és a Ciuc márkájú sört forgalmazza. Az InBev protfóliójába tartozik a Stella Artois és a Bergenbier, az United Romanian Breweries Bereprod pedig a Tuborgot birtokolja. Az Ursus Breweries az Ursus, a Timisoreana, a Ciucas, a Stejar, a Peroni és Pilsner Urquell nevű söröket forgalmazza.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.