Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Magyarország kapta a második helyet a legjobb ár-érték arányú üdülőhelyek világranglistáján, ahol hazánkat csak Thaiföld előzte meg - olvasható a Világgazdaságban.
A 2007-es Country Brand Index (CBI), amelyet a FutureBrand és a Weber Shandwik marketingcég tesz közzé minden évben, ár és teljesítmény alkategóriájában Magyarország nyolc helyet lépett előre tavalyhoz képest, lehagyva a régió nagy riválisát, Csehországot.
A magyar szakemberek szerint az országmarketing szempontjából vendégcsalogató a minősítés, az idegenforgalmi szolgáltatók viszont az eredményben a nyereség elapadását látják. Az összesített világranglistát Ausztrália vezeti, a kontinensnyi ország lett a legkedveltebb üdülőhely, megelőzve az Egyesült Államokat, Nagy-Britanniát, Franciaországot és Olaszországot. Idegenforgalmi szempontból a következő öt évben jelentősen fejlődő országok rangsorát az idén először, tavalyhoz képest egy helyet előrelépve Horvátország vezeti, de felkerült a listára Izland, Lengyelország és Oroszország is - közölte a Világgazdaság.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.