Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Több lehetséges befektetői csoporttal is tárgyal a nemzeti légitársaság indításáért küzdő civil szervezet, a Magyar Légiközlekedésért Egyesület (Malért) - írta keddi számában a Magyar Nemzet.
A lapnak Vécsei Mihály, az egyesület elnöke azt mondta: a Malért nem csak a Déri Tamás volt Malév-vezérigazgató nevével fémjelzett befektetői csoportosulással tárgyal, ugyanakkor megerősítette, hogy a Tensi-csoport tulajdonosa több forgatókönyvet, dokumentumot bocsátott a rendelkezésükre. Az egyesület szívesen kapcsolódna - az egyelőre ismeretlen - kormányzati intézkedésekhez is - írta a Magyar Nemzet.
A Népszava is arról ír keddi számában, hogy Déri Tamás egy konzorcium élén új nemzeti légitársaság megalapítását tervezi és ezt napokon belül be is jelenthetik. A lapnak nem sikerült megszólaltatnia a volt vezérigazgatót.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A döntés értelmében az izraeli hadsereg felkészül Gázaváros megszállására és a Hamász lefegyverzésére.
Németh Balázs szóvivő új műsora első hetén nagyon magas nézettséget ért el, azonban úgy tűnik, csak azért, mert fizettek érte.
Szakértőkkel próbáltuk megfejteni az imádott lény varázsát.